Røv og nøgler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Så har jeg prøvet det også: Jeg fik ikke jobbet - det er okay. Det var det første job, jeg søgte og den første samtale, jeg var til. Det er derimod IKKE okay, at en dame fra ansættelsesudvalget kom hen til mig i Kvickly forleden og sagde, at jeg kunne være helt tryg, og at den 'var hjemme' - for så at ringe til mig i går og trække i land. Hvor inkompetent kan man lige være? Nå, jeg tog en tudetur i går, men nu er jeg bare sur - på den dumme dame. Og man kan ikke miste noget, man ikke rigtigt har haft - så jeg klør på og føler mig sikker på, det nok skal give pote. Jeg LOVER aldrig at være så blåøjet igen - men har I nogensinde hørt noget lignende? Jeg lover også, at jeg ikke opretter en ny tråd for hvert job, jeg søger - og måske får - og næsten får - og alligevel ikke får :mur:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Polyp-vb

Hun er da i8kke bare inkompetent - hun har HELT sikkert også brudt sin tavshedspligt; og så endda forkert - hun har jo faktisk lovet dig jobbbet! Op på hesten igen - øvelse er jo også godt; men det er da en sur en ISÆR fordi du jo troede at den hellige grav var velforvaret NETOP pga hendes stupide (viser det sig jo så) udtalelser. Personligt ville jeg nok liiige lade et ord falde herom til rette vedkommende, når vrede har lagt sig, så det kan komme ud korrekt og med oprejst pande!

Anmeld

14. april 2011

Spunk-vb

Ej hvor er det bare under al kritik og SÅ uprofessionelt! Øv hvor ærgerligt - jeg håber, at du finder dit drømmejob snart.

Anmeld

14. april 2011

Titte-vb

Jeg fatter ikke en meter............ At hun opsøger dig i den lokale butik og siger at du er sikret et job, og derefter får du ikke jobbet, det er bare ikke skide smart... Faktisk så kan hun få en næse for det, men omvendt, hvad får du ud af det, andet end at ramme hende..... Håber der viser sig noget til dig, og at det bliver snart! Og skriv du gerne her inde om det, det er da det vi er her for, bla.!!

Anmeld

14. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg skal til samtale et nyt sted i morgen - blev ringet op her til aften. Denne gang ved jeg ikke, om jeg har lyst til netop det job, men det finder jeg vel ud af i morgen. Ved jo heller ikke, om jeg kan tillade mig at have 'fine' fornemmelser. Og jeg valgte faktisk at fortælle 'bossen' for det andet sted om episoden med hende den dumme, da han ringede og sagde, jeg ikke havde fået jobbet. Jeg understregede, at jeg ikke ville skabe rav i den, blot informere om det skete. Han beklagede meget og sagde, at han i hvert fald fremadrettet ville undgå at 'bruge' hende igen. Det er fint med mig. Min veninde, som er frisør, har hende som kunde. Hun har lovet mig at klippe hende pilskævt næste gang - sådan en saks kan jo smutte :evil:

Anmeld

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Kan godt forstå, at du fortalte om hende - alt andet havde da været... ja, jeg ved ikke lige hvad jeg skal kalde det??? Forstår godt, at du ikke ved, om du har lyst til det job, som du skal til samtale om i morgen - men tror måske, det er fordi, du er bange for, at gøre dig for store forhåbninger. (?) ...og 'jow', du kan godt tillade dig, at have 'fine fornemmelser' som du kalder det - det hedder også, 'at kende sit eget værd', der hvor jeg kommer fra ;) ...og håber virkelig, hun kommer til at danne ny 'anti-hårmode' fremover :woohoo:

Anmeld

15. april 2011

als-vb

kan vidst ikke sige så meget andet end sur røv og dumme ko!

Anmeld

15. april 2011

Johannamor-vb

Hvor dum kan man være (ja, ikke dig altså)? Jeg synes, det er rigtig godt, at du har fortalt om hende, der talte over sig, for sådan noget må man bare ikke gøre 'ustraffet'. Og du havde brug for at markere, at der var sket noget usmart - for selv at komme videre. Held og lykke med næste jobsamtale.

Anmeld

15. april 2011

Pia S-vb

sikke en dum ko! jeg tror sgu jeg ville skrive en mail til stedet og fortælle om det. Det gør jo også noget ved dig rent psykisk. Men flot at du sagde det til ham der ringede!

Anmeld

15. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg tror IKKE, jobbet i dag er noget for mig - samtalen gik fint, men det virker bare slet ikke som noget, jeg kan trives i. Og det føles helt fint ikke at være så desperat, at jeg kaster mig ud i noget, jeg ikke kan stå inde for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.