Nye tider... Suk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Ved godt, at jeg har været meget fraværende på det sidste - har været inde og lure lidt, men har ikke kunnet finde overskud til at deltage i debatten... Min mor døde i sidste måned... Hun har været syg i længere tid, så det har taget al min tid og overskud - og det tager stadig meget af min tid.. Utroligt hvor stort sorgen og savnet er, selvom jeg godt kunne se, hvad vej det gik. Håber på at være lidt mere aktiv i debatten fremover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

lib1982-vb

Kondolerer! ... og velkommen tilbage :)

Anmeld

14. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Det gør mig meget ondt med din mor. Jeg tror ikke, man kan forberede sig på sorgen og savnet, uanset hvad. Men i sådan en situation er det bare uvurderligt at have sine dejlige unger til at minde om, at livet går videre trods alt.

Anmeld

14. april 2011

Niatza-vb

kondolere. Det er i høj grad nye tider når man mister en forældre desværre.

Anmeld

14. april 2011

als-vb

Jeg vil gerne kondolere og håber lyset er dernede for enden af tunnelen.

Anmeld

14. april 2011

Spunk-vb

Har godt spekuleret på hvor du var henne. Jeg er meget ked af at læse at din mor er død. Det gør så usigeligt ondt. Jeg håber, at du kan finde lidt trøst i at hun i det mindste ikke har det dårligt længere. Efter jeg har fået spunken føler jeg, at min mor lever lidt videre igennem hende - forhåbentlig kan du også se nogle af hendes træk hos dig selv og dine børn. Skriv endelig hvis du har brug for støtte - eller bare vil hælde vand ud af ørerne.

Anmeld

14. april 2011

Titte-vb

Det gør mig usigeligt ondt at høre du har mistet din mor. Forældre er udødelige, og sorgen og savnet kan tage bo i dig i lang tid, og lad den endelig få plads, den gør noget godt for dig på sigt. Om lidt er det 4 år siden min mor sagde verden farvel efter en hård kræftsygdom.... Jeg savner hende stadig usigeligt, og så sent som idag da der var kongelig dåb, blev der sunget en salme som vi også sang til min mors begravelse, og så løb tårerne...... Giv dig selv lov til og tid til at sørge og savne, det er den bedste måde at komme igennem det på :kiss:

Anmeld

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Tak for de søde ord og tanker - de varmer... ...og ja, gud ske tak og lov for, at jeg har mine dejlige børn, til at 'distrahere' mig i sorgen. Selvom det nogle gange betyder, at jeg må tage mig at deres sorg før min egen - men sådan er det jo, når man har børn. Øv hvor jeg savner hende... Hun havde et bøgetræ, og gik utroligt meget op i, hvornår bøgen sprang ud - det vækker jo minder i disse dage. De mærkeligste ting, der kan gøre én ked af det... ...og det er noget rigtigt øv, at jeg nu har mistet begge mine forældre :(

Anmeld

15. april 2011

Johannamor-vb

Ja, det er hårdt - og vil blive ved med at være det i lang tid, selvom der kommer flere og flere gode timer ind imellem! Min far døde om foråret, og det var underligt at se verden blomstre op - samtidigt med at vi var så inderligt kede af det dengang. Men vi fik det bedre af solen - og jeg håber, at du også kommer til at føle det sådan i løbet af de næste uger.

Anmeld

15. april 2011

Niatza-vb

Ja, der har savn/sorg et twist. Mine forældre døde da jeg var 20 og 22. Min far nåede at lige se Nicklas. Så mine børn har aldrig kendt deres morforældre så de savner nok mere en fantasi end dem. Men jeg savner grænseløst at mine forældre kunne kende mine børn og omvendt. Men der sorg over hvad der kunne havde været til samtlige bedsteforældre arengementer er bare, ja twistet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.