Kridt-regler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Her hvor vi bor, har nabokonen vedtaget, at der ikke må tegnes med kridt i gården :skrap: Har overvejet, at gå andre steder hen for at tegne med kridt, men er der nogle regler for, hvor man må/ikke må tegne med kridt på fortove og veje? Er der nogen, der ved det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Pia S-vb

Nabokonen kan ikke vedtage at man ikke må tegne med kridt, men det kan bestyrelsen eller evt boligselskabet!

Anmeld

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Nej det kan hun måske ikke - men det er hendes søn, der ejer lejlighederne :( så jeg gider ikke gøre et stort nummer ud af det...

Anmeld

14. april 2011

Niatza-vb

Kan i ikke bare aftale i spuler det af om aftenen og lade ungerne lege?? Her er der kun en regel om de IKKE må tegne på bilen. Mine har kun tegnet på fælgen, men naboen måtte igennem en omlakering af en sprit ny bil.

Anmeld

14. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Jo det var måske en god ide Niatza - det tror jeg, at jeg vil prøve :cheer: Det er da træls, at det er 'forbudt' - det er jo rimeligt harmløst... ...og sikke en gyser med bilen :woohoo:

Anmeld

15. april 2011

Johannamor-vb

Jeg fatter ikke, hvad nogen mennesker har mod kridttegninger... jeg elsker dem! Når det er sagt, så synes jeg, du skal styre langt uden om konflikter med husejeren - det må være ham, der bestemmer, hvad man må og ikke må på fællesarealet. Og I må finde jer et andet sted at tegne med kridt. Mon ikke I har en offentlig sti eller en legeplads i nærheden, hvor I kan udfolde jeres kreative evner?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.