Jeg har brug for Jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. april 2011

desirefinck-vb

Da jeg var omkring 7-10 år kan jeg huske at jeg så en lille film for børn på en af de danske kanaler. Jeg husker ikke om det har været en norsk eller svensk film som har fået dansk tale ? Men i denne lille film var der kun levende dyr, ikke tegnefilms dyr, men rigtige ænder, aber , katte osv.. Men det var lavet som en rigtig film, det forgik i et tivoli så vidt jeg husker. Og hovedrollen var den lille sød gul and. og jeg mener at dens veninde blev holdt til fange af en ondt abe som kunne forvandle dyr om til sten.. jeg husker også noget med et tog og at denne lille and løber igennem en skov for at nå toget.. Jaa det er desværre meget lidt jeg kan huske fra dengang, husker dog at filmen var lidt uhyggelig , da der også var en stor fugleedderkop med, den var så vidt jeg husker dog ikke levende.. Filmen ender med at denne abe få svinget så meget med tryllestaven at den få forvandlet sig selv om til sten. Men jeg håber nogle ud fra dette husker hvad filmen hedder, da jeg godt kunne tænke mig at se den igen... det var i 1980 erne jeg så denne film..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Polyp-vb

har du tjekket DRs arkiver - de er jo online nu - du ku' så evt også skrive til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.