Genbruger I børnenes legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Webredaktøren-vb

... altså forstået på den måde, at I gemmer noget legetøj væk i en periode for så at finde det frem igen? I et halvt år har datterens Little Pet Shops været i kælderen, men i weekenden kom det igen op, og det var som endnu en juleaften for hende :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mor-3-vb

Ja det gør vi, mest drengenes :) De har fået så meget legetøj.. og tons af biler... så tog en stor kasse og lagde noget der i og det gjorde vi så før jul, og så sku de først have det efter deres fødselsdag.. Og nu har de fået noget af det igen, og så er der kommet noget andet tilbage i kassen... og det blev de meget glade for, for der blev nemlig sagt( wow nyt legetøj)... :laugh: Har prøvet med datteren på 5 år, men hun siger (Nej mor, jeg har da brug for alt mit legetøj) :cheer: hun har så ikke så meget, for hun er mere en tegne,skrive, musik og pige :)

Anmeld

11. april 2011

Rita-vb

På en måde :) Vi stiller det dog ikke væk, men vi skifter jævnligt mellem det, der er på værelset og det, der er i stuen :)

Anmeld

11. april 2011

Niatza-vb

Ja, især med Nicklas da han var lille. Men vi havde store 'nyt' legetøj her i januar. Jeg byttede værelse med Zackarias. Jeg skal kun sove i det, han må dog leve med at mine skabe er nede hos ham. Han gik fra 6 kvadratmeter til 28. I og med han er lillebror har han rigtig meget legetøj arvet fra især storebror. Alt legetøjet stod i store klodskasser, men de var besværlige at komme til for ham. Nu kan han komme til biler, dublo, brio osv uden problemer.

Anmeld

11. april 2011

Spunk-vb

Det må blev et delvist ja. Spunken har en kasse legetøj i stuen og resten står i 3 kasser i en reol i hendes værelse. Ca. 1 x om måneden skifter jeg det i stuen ud, fordi det primært er der hun leger, men hun er begyndt at gå ind på værelset og hive kasserne ud når der er noget hun savner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.