Etage senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. april 2011

NikiFin-vb

Mit 3 årige barn fald ud af sin seng. Normal seng, ikke etage, med ordentlige sengeheste og det er umuligt at rulle ned gennem dem. Han havde åbenbart rejst sig i søvnen og hoppet ud. Som resultat ser nu tæppet ud som om man har slagtet svin på det. Men så kom jeg i tanke om hvad ville der ske hvis han havde sovet på den anden etage af en etage seng, som jeg virkelig meget har overvejet. Jeg har altid været i tvivl om etage senge er sikre men nu VED jeg at de kan være virkelig farlige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Det er stadig mig-vb

Her er køjesenge HELT udelukket! Begge mine drenge har det med at rejse sig i søvne, så jeg ved 110% at det vil være et spørgsmål om tid, inden de ville dratte ud over den øverste køje. Og så er det generelt også noget lort at få skiftet sengetøj i den øverste :laugh: Glemmer aldrig de 2 ældste der lå mere normalt og som havde køjeseng, og hvor den ene engang brækkede sig fra den øverste køje, men ikke ud mod gulvet, men ind mod væggen så det drev ned i underste køje. Damn et svineri!!!!! Der røg den køjeseng også ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.