Dansende køer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Kirle-vb

Husk at det er d.17april man kan få lov til at opleve køerne hoppe og springe når de kommer på græs første gang efter vinteren! Skal I afsted? Vi skal - det er en stor succes hvert år (og hvert år bander jeg og svovler over at vi ikke har kørekort *grr*) Kh K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Niatza-vb

Er gået i måske boksen i år. Vi skal til nordjysk mesterskab i gymnastik dagen før, hvilket er placeret et par timer væk. Nærmeste gård er også halvt langt væk, så lidt an på lige præcis hvor træt jeg er af at køre bil.

Anmeld

5. april 2011

Kirle-vb

Ja det kan jeg godt se at der så er ret meget på programmet i forvejen! Her glæder vi os i hvert fald! ;) Det er SÅ skægt at se de store klodsede køer opføre sig som små hundehvalpe med flyvende yvere og klokke glemt ;)

Anmeld

5. april 2011

Niatza-vb

Vi plejer at køre efter diverse åbne landbrug, det er hygge og ungerne risikere enda at lære noget :blink:

Anmeld

5. april 2011

Polyp-vb

Nope - skal holde fø'sda' for kæresten og vaske så knægten kan komme til NM i Södertälje i påsken med rent tøj etc til 5 dage ;-)

Anmeld

6. april 2011

Frede-vb

Jeg har engang fået at vide af en bondemand, at sandheden faktisk er sådan, at køerne allerede kommer ud for første gang dagen før, tilskuerne kommer. Grunden til dette var ifølge bondemanden, at køerne var alt for vilde og gale første gang, de kom ud, og så kunne de finde på at hamre imod hegnet, og det ville være for farligt for tilskuerne. Det var, hvad bondemanden sagde, og jeg synes, det er svært at forestille sig... for mig er køer sådan nogle stille og dovne dyr.

Anmeld

6. april 2011

Heidi Nielsen-vb

Ja det skal vi helt sikkert. Jeg var afsted med den store for første gang sidste og det var en kæmpe succes og i år skal vi alle 4 afsted. Sidste år var Lucas kun et par måneder gammel så derfor var det kun mig og Alexander der var afsted. Den store har faktisk spurgt om vi ik snart skal ud og kigge på køerne igen :)

Anmeld

8. april 2011

MetteNB-vb

Var af sted for første gang sidste år. Det var stor succes. Så vi vil være at finde 'bag hegnet' og holde øje med de dansende køer ;0)

Anmeld

9. april 2011

k11923-vb

Frede skrev:
Jeg har engang fået at vide af en bondemand, at sandheden faktisk er sådan, at køerne allerede kommer ud for første gang dagen før, tilskuerne kommer. Grunden til dette var ifølge bondemanden, at køerne var alt for vilde og gale første gang, de kom ud, og så kunne de finde på at hamre imod hegnet, og det ville være for farligt for tilskuerne. Det var, hvad bondemanden sagde, og jeg synes, det er svært at forestille sig... for mig er køer sådan nogle stille og dovne dyr.
Ja, de har som regel været ude dagen før, og alligevel er der næsten altid køer der kommer galt afsted i 'rusen' fordi de skrider og falder i tomulten. Men hvad gør man ikke for publikum....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.