forsikring af børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Thomse-vb

Hej alle :) Jeg er ny her, men da jeg i mandags blev onkel for anden gang, tænkte jeg, at det var på tide at være lidt mere voksen og oprette mig på et forum, hvor jeg vil kunne finde svar på alle mine spørgsmål. Og tænk om ikke jeg allerede har et spørgsmål. Da jeg forleden stod med den nyfødte, slog det mig, hvor skrøbelige sådan nogle små egentlig er. Og derfor vil jeg høre, hvad man gør, såfremt uheldet er ude og de kommer til skade (altså i større omfang). Findes der en form for ulykkesforsikring til børn? eller dækkes de inden for deres forældres forsikring? Jeg ved ikke om det har relevans for forummet, men jeg tænkte bare, at det kunne være interessant at vide :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

janie-vb

Vores dejlige unger dækkes som regel ikke af forældrenes forsikring, nogle heltidsulykkeforsikringer dækker børn til 2-3 årsalderen og andre dækker slet ikke børn, så spørg forsikringsselskabet. Hvis ikke, er det nødvendigt at tegne en børne-heltids-ulykkeforsikring til dem og gerne en med extra tandforsikring, da det oftes er tænder der lider skade og selvom det er mælketænderne, kan det godt skade de blivende tænder, hvilket kan bliver enormt dyrt senere. Så skal man også bare huske at melde enhver skade, så der ligger en anmeldelse hvis det senere visere sig at der er opstået varige men/skader. PÅ min søn har jeg allerede en tansskade anmeldelse og to fald, der har resulteret i fysioterapeutbehandling som jeg ikke selv skulle betale pga. forsikringen, så det kan godt betale sig.

Anmeld

1. april 2011

Polyp-vb

derer en laaang tråd et eller andet sted om forsikring af børn...ka' bare ikke lige finde den...

Anmeld

24. maj 2011

Thomse-vb

Tak for svaret Janie :) Efter at have undersøgt lidt rundt omkring, har jeg nu valgt Juno børneforsikring. Jeg kender dem ikke, men de lader til at være rimelig billige, og åbenbart en del af IF :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.