Laver I aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.291 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Webredaktøren-vb

Det er jo 1. april i dag :) Står den på gæk og aprilsnar hos jer idag, og har I fået 'snydt' nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg er vokset fra det må jeg indrømme, men det kan da være ungerne finder på noget...... :)

Anmeld

1. april 2011

Webredaktøren-vb

Ellers er der inspiration at hente hos Berlingske ;) 10 af de mest kække her!

Anmeld

1. april 2011

janie-vb

Jeg er ikke vokset fra det, selvom jeg er en ældre pige på 44, synes det er lidt sjovt at finde på små uskyldíge drillerier, men glemte det her til morgen. Det gjorde min opvakte søn på snart 6 år selvfølgelig ikke, på et tidspunkte så han ud af vinduet og sagde 'mor, skynd dig, kom og se en super smart pink sportsvogn', jeg drønede over til vinduet og fik så et mega grin og 'APRILSNAR'. Synes det var ret sejt at han fik narret mig, så må se om jeg kan finde på et eller andet til senere på dagen. Er der andre små sjove unger derude, der har narret jer forældre?

Anmeld

1. april 2011

Thomse-vb

Jeg fik overbevist min familie og venner om, at jeg er blevet optaget til Paradise Hotel 2012. Ret sjovt hvis jeg selv skal sige det. Specielt fordi min familie tog det ret alvorligt og begyndte at tale om, hvordan det vil sende forkerte signaler til omverdenen om min personlighed. Det var et godt morgen-grin :)

Anmeld

1. april 2011

Niatza-vb

Mit ego lider lidt, Athena fik mig imorges. Hun skal klippes idag, noget der kan sammenlignes med Jordens undergang på kriseskalaen. Hun har taljelangt hår og elsker det. Vi har snakket hår i et stykke tid fordi hun er ved at være så gammel at det er småpinligt når hun tuder hele vejen igennem det. Imorges stod hun så. Mor, nu hvor jeg er 7 ½ ved jeg godt jeg skal klippes, det er upraktisk at håret bliver møgbeskidt når jeg slår vejrmøller udenfor. Så det er helt nok jeg skal klippes. Jeg blev helt lettet og stolt, slet ingen alarm signaler og faldt 110 % for den inden møgungen skaldgrinene Aprilsnar.

Anmeld

1. april 2011

Polyp-vb

Har netop posted en 'ej, hvor synd...Justin Bieber er har aflyst sin koncert i Danmark' på Facebook...hos en MEGET stor 12-årig fan...ingen reaktion endnu ;-)

Anmeld

1. april 2011

MetteNB-vb

Ikke noget jeg gør ret meget i, men er der en mulighed, benytter jeg den ;0) Min niece prøvede at narre mig med, at deres hund skulle have hvalpe. Da den ikke gik, blev vi enige om, at hjælpes ad med at snyde min mor. Min niece skrev om hvalpene ca. samtidig med, at jeg skrev til hende, at det var vildt, de skulle have hvalpe og at min niece havde tilbudt min søn en af dem. Selvom jeg sagde nej, mente min mand, at vi skulle overveje det. Respons fra min mor var, at min mand i så fald skulle mental undersøges og at min søster ville få dårlige nerver af sådan en omgang hvalpe ;0) ;0)

Anmeld

3. april 2011

Caidas-vb

Jeg kan aldrig rigtig finde på noget, og så kan jeg ikke joke uden at grine. Men alligevel lykkedes det at få sat grå hår i hovedet på lederen i børnehaven. Jeg skulle tømme hendes spritnye bil, og får hendes fjernbetjening med. Jeg går ind og fortæller at da jeg skulle have tingene lagde jeg nøglerne på sædet, og fik låst døren. Hun griner lidt 'hæhæ' og jeg kan straks se, at hjernen arbejder og hun begynder at mumle om manden skal hente osv... Efter kun 1½ min bliver jeg nødt til at sige at det er aprilsnar, for hun er ved at gå helt i opløsning. Min svigerfar,på 74 ringer og siger at han har mistet kørekortet, fordi han havde kørt 3 mennesker over i en fodgængerovergang. Det synes vi ikke var sjovt!!!

Anmeld

3. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Polyp skrev:
Har netop posted en 'ej, hvor synd...Justin Bieber er har aflyst sin koncert i Danmark' på Facebook...hos en MEGET stor 12-årig fan...ingen reaktion endnu ;-)
Det var en af de mere raffineret ondskabsfulde jokes! Da jeg kom ind i læseklassen om morgenen d. 1., sad en af drengene og fortalte mig med et stort smil, at han skulle være far. Jeg fortalte ham, at hvis han skulle have nogen til at hoppe på den, skulle han tørre smilet af først - en 16-årig knægt, der ser begejstret ud ved tanken om en baby, virker en tand for urealistisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.