DERUDOVER - nu fik jeg lige lyst til at skrive MIN bil-galde ud... Med rigtig mange kilometer på vejene hver dag, året rundt...
JEG KAN SIMPELTHEN ikke forstår, hvorfor folk skal køre som DØD og helvede, når vejene er fyldt med trafik. På vores landevej, er der rigtig mange der hvert år bliver slået ihjel, fordi folk overhealer hasarderet...
Der er SÅ mange der gør dem, hvor jeg indhenter dem, når vejen drejer, eller ved de få kryds der er.
Der KOMMER IKKE hurtigere frem af den grund, men de resikere i den grad, at sætte folks liv på spil. Og det er ofte!!!
Det gør mig endnu mere gal, når folk gør det med deres børn på bagsædet, men selvfølgelig er det deres egen familie, så de vælger selv om de vil slå dem ihjel - groft sagt. Når de slår andre børn eller børns forældre ihjel, er det endnu værre...
Sådan noget kan jeg slet ikke have

Ja - jeg kører selv forholdsvis hurtigt, om aftenen eller i weekenden, når der er PLADS til det og NÅR jeg er nået til motorvejen! Det handler om at køre efter forholdende og uanset hvad, så er 140 kmt på en landevej med rigtig meget trafik IKKE efter forholdende!!...
140kmt
KAN være ok på en motorvej med masser af plads....
Og harsaderede overhealinger eller chikanekørsel er aldrig ok!!!!
Anmeld