Godt man hverken er lærer, pædagog eller spejder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.975 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Spunk-vb

I sidste uge fødte en 12-årige pige under en skoleudflugt, så blev Holger væk og i dag er en lille dreng blevet kvalt i sine hue. Det er sgu hårde tider for forældre og dem der arbejder med børn. Bliver altså trist når jeg læser den slags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mor-3-vb

What... :woohoo: tænker på hende den 12 årige.. det var da vildt.. Men det med holger der var forældrene jo også med på tur,da han blev væk..

Anmeld

29. marts 2011

Mor-3-vb

Ja det er sku trist, har slet ikke hørt om de 2 andre kun holger..

Anmeld

30. marts 2011

Kirle-vb

Ja ulykker kommer sjældent alene :( Og bliver også rigtigt trist når jeg læser om sådan noget :(

Anmeld

1. april 2011

MetteNB-vb

Jeg kan heller ikke tåle sådanne nyheder. Havde stadig armene højt oppe over, at Holger var fundet, da jeg hørte om den dreng, der blev kvalt i sin hue i sin børnehave. Forfærdeligt. Fødslen var vist ikke i DK vel? - men alligevel trist. Mavepine og vupti så var der en baby. Må have været et stort chock for alle. Jeg ved godt, at vi ikke kan undgå disse ting, men bliver altid trist over det. Det er store påvirkninger i menneskers liv. - og noget af det jeg frygter allermest, at der skal ske drengene noget i leg med institutionen eller forsvinding på udflugter. Tænker, der skal så lidt til før uheldet er ude. Har et par gange oplevet, at posten har glemt at lukke lågen her. Hvis det så var vores mindstemand, der kom susende, og så en 'spring-tur' som en mulighed og ikke tænker over, at der altså er vej på den anden side og suser ud og bliver kørt over........... På den anden side kan jeg godt med min fornuft sige, at de ikke skal pakkes ind i vat etc. - men hver gang jeg hører eksempler på, hvad der kan ske, kan jeg godt se, at det hurtigt kan gå galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.