Jeg kan heller ikke tåle sådanne nyheder.
Havde stadig armene højt oppe over, at Holger var fundet, da jeg hørte om den dreng, der blev kvalt i sin hue i sin børnehave. Forfærdeligt.
Fødslen var vist ikke i DK vel? - men alligevel trist. Mavepine og vupti så var der en baby. Må have været et stort chock for alle.
Jeg ved godt, at vi ikke kan undgå disse ting, men bliver altid trist over det. Det er store påvirkninger i menneskers liv.
- og noget af det jeg frygter allermest, at der skal ske drengene noget i leg med institutionen eller forsvinding på udflugter. Tænker, der skal så lidt til før uheldet er ude.
Har et par gange oplevet, at posten har glemt at lukke lågen her. Hvis det så var vores mindstemand, der kom susende, og så en 'spring-tur' som en mulighed og ikke tænker over, at der altså er vej på den anden side og suser ud og bliver kørt over...........
På den anden side kan jeg godt med min fornuft sige, at de ikke skal pakkes ind i vat etc. - men hver gang jeg hører eksempler på, hvad der kan ske, kan jeg godt se, at det hurtigt kan gå galt.
Anmeld