Koncert med Hr. Skæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Kirle-vb

Ih hvor både moren og sønnen glæder os! Skal I noget spændende i påsken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mor-3-vb

Hej ej hvor heldigt hvor er det henne? har nemlig børn der er trofaste seer af ham..

Anmeld

29. marts 2011

Rita-vb

Vi skal i Legoland :)

Anmeld

29. marts 2011

Trunte K-vb

http://www.musikplakaten.dk/hr-sk%C3%A6g-giver-ekstrakoncert/ Mvh Trunte

Anmeld

30. marts 2011

Kirle-vb

Tak Trunte! Ja vi skal i koncerthuset! :) Glæder os! Legoland! Nice! :trut:

Anmeld

30. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Den eneste dag der er planlagt er påske lørdag. Vi skal bowle og ud at spise alle 4, eller det vil sige jeg skal ikke bowle bare kigge på :) Min mor giver nok frokost en dag :woohoo:

Anmeld

30. marts 2011

Pia S-vb

Ingen planer overhovedet - men pludselig er der garanteret ikke dage nok til alt det vi gerne vil!

Anmeld

30. marts 2011

luj-vb

Vi skal i sommerhus sammen med min mor, to søstre, svoger, nevø, niece og hendes mand, 12 personer i alt. Det glæder vi os meget til. Vi har lejet 2 sommerhuse ved Pøt strand (nær Juelsminde/Vejle/Horsens.

Anmeld

30. marts 2011

Kirle-vb

Åh ja påskefrokosterne er også begyndt at trippe ind og nej der bliver stensikkert også tidspres herhjemme som altid ;) :D Ih hvor hyggeligt med en sommerhustur! Det glæder jeg mit til at høre mere om! ;) Vi skal heldigvis bare være herhjemme - dejligt!

Anmeld

30. marts 2011

Johannamor-vb

En enkelt dag skal vi i sommerhuset hos min søster til min nieces 18 års fødselsdag (ikke den officielle fejring, bare lidt hygge). Ellers har vi ingen planer. Vi har ferie i ugen efter påske og håber at kunne tage på en lille ferie. Vi skal bare lige have gipsen af min 6-åriges brækkede arm dagen før skærtorsdag, så vi booker ikke noget, før vi ved, at alt er ok med armen... Weekenden efter bliver pigen 5 år, så vi skal snart have gang i invitationskortene både til kammeraterne og til familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.