Størrelse på thermotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Spunk-vb

Jeg er i tvivl om jeg skal købe nyt thermotøj til spunken eller om hun kan bruge det fra efteråret. Jeg synes at jeg har hørt at der skal være en håndfuld stof mellem benene for at hun kan sidde ordentligt ned uden at de strammer på ryggen (hun skal have overalls), men er i tvivl om det er rigtigt. Forestiller mig, at hvis jeg køber nogle der har en hel håndfuld stof mellem benene så vil benene være alt for lange... Jeg kunne selvfølgelig bare prøve dem på hende, men dem jeg vil have kan vist kun købes via nettet. Hvordan vælger i størrelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

lib1982-vb

Efter alt det andet tøj drengene har.... De termosæt vi har, har elastik i benene, så gør ikke noget, at de er lidt lange, så poser de bare lidt til at starte med :)

Anmeld

25. marts 2011

H.J-vb

jeg ville mene at man skal have en håndfuld stof mellem benene for at kunne bevæge sig ordenligt ligesom man skal have på flyverdragt. og hvis de så er for lange så må man smøre bukse benet lidt op. heller lidt for storer end lidt for små ;)

Anmeld

27. marts 2011

Caidas-vb

Jeg synes at det termotøj vi har købt har været størrelsessvarende. Det pigerne har nu er Mikk-line. Selv om Luise er 114 cm passer er 110 fint til hende. Og 104 er rigelig stor til Freja, som er 102 cm. Det smarte ved dem, er at der indeni er en kant der kan komme ned i støvlen, samtidig med at resten af bukserne kan tages ud over. Og så er der fleece i ryggen og ekstra beskyttelse i bukserne.

Anmeld

27. marts 2011

Spunk-vb

Det gamle er friends og bukserne er overalls og det synes jeg er så smart så det skal hun have igen. Men har ingen kvickly extra i nærheden og så jeg har søgt lidt på nettet og fundet noget der hedder Elka. Bukserne er overalls og det har også gummiforstærkninger på knæ og numse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.