Stakkels dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Johannamor-vb

Øv... min 6-årige faldt ned fra klatrestativet i skolen og brækkede armen. Det skete ved 12-tiden, min mand fik beskeden først, så det er ham, der tog på hospitalet med drengen, er blevet flyttet rundt til div. undersøgelser, har ventet udenfor under operationen - og nu skal sove derinde i nat. Jeg har bare gået rundt i en døs og følt mig så meget udenfor og hjælpeløs og indebrændt, for der er jo ikke andet, jeg kunne gøre, end at hente lillesøster i børnehaven, komme hjem og spise aftensmad, hygge (så vidt det nu var muligt) og læse godnathistorie... og gå rundt om mig selv... Hvor har jeg dog bare haft lyst til at kramme min dreng!!! Han har lydt så ked af det i telefonen, betuttet over hospital, smerter, uro osv. Men jeg må vente til i morgen! Jeg afleverer lillesøster i børnehaven, og så er det mig, der tager over på hospitalet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Det var da også uheldigt at det lige skulle ske, og ærgeligt du ikke kunne være hos ham netop i dag. Bor i langt fra hospitalet siden du ikke lige kunne stikke der op evt med lillesøster? (spørger en der selv bor 5 min fra hospitalet) :) Håber han er okay (efter omstændighederne)i morgen, det lyder da som om det er et kompliceret brud hvis der også er tale om operation :( Stakkels lille fyr. Der kan hurtigt ske noget. Bedst som man synes det hele går godt, så sker der et eller andet.... Tænker på jer og sender gode vibes.

Anmeld

24. marts 2011

Spunk-vb

Øv, hvor er det synd for ham. Håber, at an snart er ovenpå igen og synes at gipsen er sej.

Anmeld

24. marts 2011

Titte-vb

Hvor uheldig har man lov at være :0( God bedrin med ham!

Anmeld

30. marts 2011

Johannamor-vb

Ja, så er drengen ved at være fit for fight igen... Han sover om natten (uden at vågne, fordi det gør ondt), kan holde armen ved egen kraft (så han fx kan bruge den anden hånd til når han skal tisse), han går på opdagelse, piller ved ting, leger osv. Han kammerater synes, at gipsen er lidt sej, og det gør han vist også selv. Men mon ikke han glæder sig, til vi har været på hospitalet om 3 uger og forhåbentlig fået fjernet gipsen igen? Jeg gør i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.