Baby svømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

m.kristiansen-vb

Hey, Så er jeg og min 5 mdr. gamle søn startet til babysvømning. vi har kun været afsted en gang, men han virkede til at kunne lide det... MEN.... Er jeg den eneste der synes det er vildt stressende før og efter... det med at skal have ham gjort færdig bagefter og en selv, plus han er godt træt efter en gang svømning og sulten og ja... Kaos er næsten det bedste ord at bruge... puha.. men håber det blir bedre for hver gang og at vi finder en god rutine... Men ille lige høre jer derude om i havde nogle gode tips og triks :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

I 'vores' svømmehal, er der sådan en babyafd. med badekar i bordene, ammehjørne osv. Da alma var lille spændte jeg overtøjet af hende og lod hende blive i autostolen/barnevognen til jeg var klar. Derefter blev hun stille og rolig gjort klar ved puslepladsen. Efter endt svømning blev hun svøbt i håndklæde og fik så lidt at spise - mig i badetøj. Stille og roligt blev hun 'pakket sammen' igen - uden overtøj og tog sig somregel en blunder i omklædningsrummet mens jeg blev færdig. Selvfølgelig ser det skide smart ud hvis man virkelig LIGNER en der har tjek på det og er færdig på 2 min. Men det er man bare ikke.. Mvh Ditte 26+1 med Alma-vandhund 18 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.