Har du nogensinde følt dig heldig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Det er stadig mig-vb

- sådan virkelig heldig..... :) http://www.youtube.com/watch?v=u3L2_Z2V2tg&feature=player_embedded

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Spunk-vb

Jeg føler mig heldig de fleste dage :) . Men lige i den sammenhæng - og SÅ heldig... Det må være dengang jeg overlevede en flyvetur med Balkan Air - det var skræmmende og fik mig til alvorligt at overveje om man kan sejle hjem fra Cypern :laugh:

Anmeld

14. marts 2011

Pia S-vb

Jeg føler mig heldig hver dag når jeg ser på min søn! Både han og jeg kunne have været døde pga min meget svære svangerskabsforgiftning. Men derudover var jeg heldig den dag et privat fly faldt ned på landevejen og vi kom kørende to minutter efter. Heldigvis ramte det ikke mig! Må desværre skuffe dig Helene - mange af disse indslag er lavet som virale reklamer og som stunts. De fleste er slet ikke 'heldige' men iscenesatte eller manipulerede.

Anmeld

14. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg er ikke skuffet Pia, det stod også på utube at de skulle tages med et gran salt. Selv husker jeg reklamen med de to politibiler der stopper og politiet løber ind i banken, så tyvene når at stikke af :laugh: Jeg har kun været heldig engang for MANGE år siden (hvad angår katastrofer), hvor jeg var på en tankstation på Vermlandsgade, og 1 min efter jeg gik ud sprang den i luften. Flere mennesker døde, og jeg blev kastet hen af jorden i en regn af knust glas og murbrokker, men fik ikke så meget som en skramme, udover jeg blev totalt døv en periode og måtte ind og få lavet begge mine trommehinder. Og så har jeg naturligvis været det man kalder for almindelig heldig mht børn, kæreste og livet generelt.

Anmeld

14. marts 2011

mariamiss6-vb

Hold da fest der er et par stykker i den video der er heldige må jeg nok sige.... Jeg selv har været heldig i to bilulykker, hvor i ingen af dem jeg havde sele på :S Den første ulykke, der skred bilen ud i et sving, og hjulene fik fat i asfaltkanten, hvorefter bilen styrtede ned ad en kant, og trillede hele vejen rundt (altså fra hjul, til tag, til hjul) inden den stod stille på en mark... Der kom jeg ud med en skadet lillefinger, og intet andet.... Det var ikke mig der kørte bilen.... En anden gang (den 2/2-2002 endda) der kørte vi frontalt sammen med en anden bil, som svingede direkte ud i os, da vi var ved en overhaling... Heller ikke her kørte jeg bilen, eller havde sele på. Jeg forstuvede begge mine ankler, fordi jeg nåede at fornemme (mavefornemmelser i ved) at noget ville gå galt, så jeg nåede at tage fra med både arme og ben....

Anmeld

14. marts 2011

Titte-vb

Jeg føler mig ekstremt heldig, over at have fået et nyt liv foræret:0) Jeg er dybt taknemmelig for, at jeg har fået min gby operation, og som i kan se på mine billeder af mig selv før og nu i min Update på min nedtur tråd, så er pengene givet godt ud, jeg harnemlig indtil nu tabt mig 54-55 kg!

Anmeld

17. marts 2011

Niatza-vb

ofte :) Her en en mere http://www.retardo.dk/videos.php?id=937

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.