Hvad skal I lave idag Søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Her står den på vasketøj. Gå en tur på stranden eller træne i fitness centret. Slappe af og ligge på sofaen lidt :P Imorgen starter jeg i praktik så må hellere nyde min sidste frihed :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

m.kristiansen-vb

Har også en kæmpe bunke vasketøj så må hellere se om ikke jeg kan finde bund i det, den blir jo ikke mindre af sig selv.. desværre... :) Men ja ellers skal der bare slappes af, det er jo trods alt søndag :D Måske se en god film senere.. :)

Anmeld

13. marts 2011

kongster-vb

Ingenting, ingenting, ingenting! :-) Har haft den vildeste arbejdsuge med undervising 4 dage og forberedelse nonstop. Har undervist 9 - 16, været sammen med børnene 16.30 - 20.30 og så arbejdet igen indtil kl 23 hele ugen. Samt stået op kl 6 for at nå at arbejde inden familien vågnede. Igår havde vi så 16 unger på besøg til film-marathon ('Tilbage til fremtiden' 2 & 3) og aftensmad så det var kl 14 - 21. Der var ro i lejren kl 23 og så var vi godt klar til at komme i seng. Så idag skal jeg nusse rundt, cykle en tur med ungerne, læse avisen i timevis og generelt ikke lave noget som helst. Har i den grad brug for ro!!

Anmeld

13. marts 2011

Fru_Hansen-vb

kongster skrev:
Ingenting, ingenting, ingenting! :-) Har haft den vildeste arbejdsuge med undervising 4 dage og forberedelse nonstop. Har undervist 9 - 16, været sammen med børnene 16.30 - 20.30 og så arbejdet igen indtil kl 23 hele ugen. Samt stået op kl 6 for at nå at arbejde inden familien vågnede. Igår havde vi så 16 unger på besøg til film-marathon ('Tilbage til fremtiden' 2 & 3) og aftensmad så det var kl 14 - 21. Der var ro i lejren kl 23 og så var vi godt klar til at komme i seng. Så idag skal jeg nusse rundt, cykle en tur med ungerne, læse avisen i timevis og generelt ikke lave noget som helst. Har i den grad brug for ro!!
Det lyder i den grad også til du trænger til at slappe af oven på den hektiske uge. Hvor er det du underviser ?

Anmeld

13. marts 2011

kongster-vb

Jeg underviser hos forskellige virksomheder og så er jeg ekstern lektor på IT Universitetet. Så i mandags var jeg på universitetet og onsdag - fredag var jeg hos TopDanmark. Ja, det har været en lang uge. Specielt fordi jeg også underviste 4 dage ugen før. Det er mange timer at være på for jeg er jo ene underviser 9 - 16 de dage jeg underviser. I ugen der kommer har jeg kun halvanden dags undervisning og den halve dag er kun med én kursist. Til gengæld skal jeg til Århus fredag og afholde workshop. Så idag er hygge og ro :-) Og vasketøjet må vente...

Anmeld

13. marts 2011

Spunk-vb

Jeg er rekonvalecent... Har været syg det meste af ugen og føler mig stadig noget slap i sokkeholderne - så det vildeste jeg har svunget mig op til var et bad og at tænde op i brændeovnen. Når spunken vågner skal vi også en tur i haven - det elsker hun og vejret er jo endelig ved at være godt igen. Vasketøj og det hele må få lov at være - i dag skal jeg hygge med min familie - og aftensmaden må vist komme fra fryseren.

Anmeld

13. marts 2011

Kirle-vb

Har første eksamen i morgen efter 3 ugers kursus i projektledelse (Prince2) så læser og læser og læser mens drengene laver sjove ting og skal snart på besøg hos en god veninde - under dem det men ærger mig for min egen skyld... Og så har jeg afsluttende eksamen om 3uger også er jeg færdig! :D

Anmeld

13. marts 2011

Mor-3-vb

Hmm alt det jeg sku have lavet i dag. gå en lille tur med børnene, fødselsdag x2 20 og 28 års :) Men det blev til slap af dag idag, for vågnede (blev vækket) ved 05.30 tiden af 2 drenge der bare var snottet og hostede, være end i går.. Og mig selv med mega ondt i kroppen,forkølet og ondt i halsen.. :sur: øv øv:( så har sofa vagt i dag :lol:

Anmeld

13. marts 2011

Titte-vb

Oprydning af skur, ordnet vasketøj, har bagt rugbrød og en chokoladekage til morgendagens gæster.. Slappet af og fået uventet besøg, men dejligt besøg :0) Og nåh ja, hørt min nye cd med TV2!! Den er bare for god!

Anmeld

13. marts 2011

Happymummy-vb

Har haft vaske-, oprydnings- og rengøringsdag hele dagen. Er egentlig ikke rigtig færdig, men der ser godt nok langt bedre ud nu, end da jeg startede kl. 12. Og sådan et rent gulv dufter også dejligt. :P Men nu er det tid til et bad, en tur til tørretumbleren i vaskehuset, og bagefter en film med Tosse-Tom i fjerneren. Jeg føler, at det er ganske velfortjent, selvom jeg godt kunne have fortsat oprydningen... Og hvor kan man få hørt en masse god musik, mens man vimser rundt og gør rent :) Glemte dog helt at få lavet madplan og købt ind til den kommende uge, men her er RENT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.