Hvad står menuen på idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Hvad skal I spise rundt om i de små hjem til aftensmad. :) Tror vi skal have noget kylling med salat, manden og ungerne får hasselbagte til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Heidi Nielsen-vb

Vi skal have kyletter (hjemmelavet) med ris og paprikasauce... I morgen Kylling med pommes / ris og paprikasauce Søndag/mandag spaghettig og kødsauce...

Anmeld

11. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Ungerne har bestilt roastbeef og kold kartoffelsalat og chokoladekage til dessert, så det får de. I morgen vil de have kalvekoteletter med champingnonsauce a la creme og små persilledryssede kartofler, og gammeldags æblekage med makron til dessert. Søndag regner jeg med Farmand tager mad med fra arbejdet :)

Anmeld

11. marts 2011

Rita-vb

Vi skal have kogt torsk - det er min mors fødselsdag (og hun kommer på besøg), så hun har bestemt :) Til dessert skal vi have lakridskage og vaniljeis :)

Anmeld

11. marts 2011

kongster-vb

Vi skal som altid når det er fredag have oksekød (som regel er det bøffer men idag er det en culotte), pommes et-eller-andet og bernaisesauce (dén fra knorr som ungerne af uransagelige årsager elsker. Det SKAL være den!). Det går under betegnelsen 'fredagsmad' herhjemme fordi det stort set altid er det vi får om fredagen efter en lang uge. Og så rødvin til de voksne som idag er ekstra velfortjent efter en arbejdsuge fra helvede. Og slik foran fjerneren når vi ser en eller anden film sammen i aften.

Anmeld

11. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Rita skrev:
Vi skal have kogt torsk - det er min mors fødselsdag (og hun kommer på besøg), så hun har bestemt :) Til dessert skal vi have lakridskage og vaniljeis :)
Lakridskage lyder spændende, har du en opskrift du vil dele :)

Anmeld

11. marts 2011

Johannamor-vb

Til forret skal vi have stenbiderrogn - jeg elsker det, og man får det jo kun lige netop nu! Bagefter skal vi have citrusmarineret kyllingfilet med kartofler & kulørte gulerødder - marineret med citrus & vanilje. Og som 'dessert' skal vi spise popcorn i sengen til Disney Sjov & X-Faktor.

Anmeld

11. marts 2011

Titte-vb

Til dessert skal vi have lakridskage og vaniljeis :)
Kan man være så heldiga at få en opskrift på den kage, det er vist lige noget for mig og manden min.... :P

Anmeld

11. marts 2011

Titte-vb

Her står menuen på hamburgryg med asparges eller champignon sauce, dampet grønt og små kartofler stegt i ovn. Hamburgryggen bliver også lavet i ovn, så er den dejlig og ikke tør.... Aften hyggen står på nachos med ost og div guacomole, salsa og cheddar dip til........ jeg kan ikke spise så meget af det men manden min er helt vild med det......... :kiss:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.