Skal faren betale til privatskole???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

hwh1-vb

Hejsa :) Puha det er læææænge siden jeg har brugt denne side... den er jo blevet helt anderledes :) Nå men til spørgsmålet... Jeg har overvejet og få min datter i privatskole... men puha det er da lidt pebret for en enlig mor... tænkte lidt på om faren skal være med til og betale det??? eller er det som jeg forventer.... at han jo betaler børnepenge og så er det det. Håber en kan svare på spørgsmålet. Tak :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Polyp-vb

aner intet om reglerne, men mon ikke det kommer an på forældremyndighedsfordeling? Noget helt andet er, at du da kan søge om nedsat betaling de fleste steder efter 1 år med fuld betaling - og i hvert fald visse skoler har også fonde, man kan få støtte fra. Du skal også være opmærksom på at der er en del ekstraudgifter ud over selve den månedlige betaling til ordbøger, regnemaskine, lejrskoler, diverse ture etc - alt noget man også kan søge tilskud til, men...

Anmeld

7. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men der er også gratis privatskole som fx Det kongelige vajsenhus, som er gratis såfremt man er enlig forsørger. Jeg har en veninde hvis datter går der, og det er en rigtig god skole :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.