Det er bare SÅ hyggeligt, at kunne have éns børn med på jobbet... så de ved lidt om,hvad man laver...
Jeg har haft de to store (de var så helt små) med, da jeg underviste på aftenskole en gang.. det var svært, for den lille var knap 11 md og kravlede alle steder. Heldigvis var det Juleafslutning, og eleverne var forstående.
Min eks kunne jo ikke tage dem til personalemøde på jobbet.. tja...
Jeg har noget arbejde som handicapledsager, og de har mødt nogle af de brugere, jeg går med i byen. Husker en dame på 60+ år som var udviklingshæmmet.. min yngste datter sagde at damen jo var normal... ja, i forhold til en lille pige, helt sikkert... men en voksen dame bryder ikke i gråd, fordi hun ikke kan få en is her og nu, vel?
Mit 'nummer 2' har jeg engang taget med til Netto... hun var syg, og kunne ikke være alene hjemme. Jeg skulle møde tidligt... opfyldning osv.. cheffen var utilfreds, sagde at jeg skulle have kontaktet ham før... men altså... så var jeg kommet for sent, og det kneb jo altid med personalet.
Min eks arbejdede ved DSB (stationer), og børnene har også været lidt med ham... ligesom jeg har været på min fars job... og det var hyggeligt, at se hvad det var for noget, han lavede...
Men altså Helene... hvorfor har du ikke taget dine børn med ;)
Anmeld