MGP og X-factor weekend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Webredaktøren-vb

Uhh, det bliver en weekend med masser af musik... I aften står den på rock i X-Factor og i morgen er der MGP... er jeres børn også helt vilde med MGP?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Pia S-vb

Helt ærligt så tror jeg ikke, han aner, at det er der. Måske er det mere en pigeting? X-factor har han droppet for længst, da hans matematiklærer røg ud efter bootcampen :side: Mon ikke den står på Rango i stedet for mgp i morgen - det tror jeg næsten.

Anmeld

4. marts 2011

TinaK-vb

Min søn på snart 5 kom hjem fra børnehaven, og sagde at der snart var MGP.. Så det har jeg lovet, at vi skal se... X-factor ser jeg faktisk ikke..

Anmeld

4. marts 2011

Laurie-vb

glemte X FAktor.. nu må jeg se, om jeg husker MGP...

Anmeld

5. marts 2011

kongster-vb

Vi har en af datterens veninder på besøg, så der er dømt hygge. Popcorn og chips og chokolade og saftevand og afstemninger. Jo, jo. Vi finder den gamle melodi grandprix stemning frem. Jeg er ikke sikker på vi ville gå så meget op i det hvis ikke pigerne skulle være sammen. Det er vist i virkeligheden mest det de glæder sig til og så har de set MGP sammen de sidste 3-4 år (og holdt nytår sammen de sidste 8 år) så der er noget tradition

Anmeld

5. marts 2011

dmr123-vb

Min datter ææælsker MGP og vi er gået med til hun ser det, i hvert fald sangene. Jeg synes bare det er ret sent de sender det, når man tænker på at der også er mindre børn der ser det, men glæder mig til popcorn og hygge i aften

Anmeld

5. marts 2011

TinaK-vb

Så er vi igang... Den lille på 3 har lige stået og danset til 'tro på dig selv' og sang også med.. OG: 'Den lille pige er helt vild smuk, fordi hun har sådan en kjole på'.. De synes det er super sejt, og det er helt vildt fedt at få pandekager imens :P

Anmeld

5. marts 2011

kongster-vb

Jep! Vi (nej kun børnene faktisk) har spist burgere foran skærmen og stemt og grinet og nu er der popcorn og chips. Noget så hyggeligt :-) Jeg synes det er så cool at DR laver det som en stor fritidshjemsfest med alle de kendte fra børne-tv og 'det er bare noget vi leger'. Frem for at pace det op til noget voksen-agtigt noget med makeup og sange, der er skrevet af professionelle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.