Inspiration til fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Webredaktøren-vb

Hvis I gik glip af Aftenshowet i går, så se med her, hvor Vores Børn Juniors stylist viser, hvordan man laver fire fastelavnsdragter på under en time. SE DE NEMME FASTELAVNSDRAGTER HER 'LIVE': Indslaget skal ses fra 14. minut og igen allersidst i programmet... En lille advarsel dog! Ikke et ondt ord herinde om den lille knægt, for det er nemlig min søn :woohoo: I kan naturligvis også se opskrifterne på dragterne på voresbørn.dk her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Meesalith-vb

Totalt nuttet! 'Det ved jeg godt!'

Anmeld

4. marts 2011

Webredaktøren-vb

Ja, det kunstige ved tv-produktion bliver udstillet ;) ... og til sidst I indslaget afslører han jo så også, at der er taget forskud på glæderne ved produktion af dragterne og 'snydt' lidt hjemmefra - men det giver jo slet ikke mening for børn :laugh:

Anmeld

4. marts 2011

als-vb

hver gang jeg prøver at åbne siger siden bare at der er sket en fejl med udsendelsen og at den ikke kan vises :(

Anmeld

4. marts 2011

Webredaktøren-vb

Nå hvor mærkeligt :huh: Her er det direkte link, så kan du paste det ind. http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Klip+fra+Aftenshowet/20101217143204.htm#/6578 Når første del af indslaget er set, skal der 'spoles' til allersidste sekvens... hvor knægten for øvrigt er ved at være godt træt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.