Hej med jer alle :-)
Min søn Christian er knap 18 mdr. og har nærmest altid været god til at sove. Men men men det har da lige forandret sig her på det sidste! I løbet af en nat (dvs. fra ca. kl. 20-07) er vi inde ved ham 4-6 gange, og det er ikke noget, som vi har været ude for før.
Han er ikke ved at få tænder eller lignende. I dag skal han til lægen og vaccineres, og jeg får ham lige til at tjekke ørerne, når vi er der. Dog vil det undre mig, hvis det er det, for Christian piller ikke ved dem eller siger av.
Der er ingen problemer med at ligge ham i seng om aftenen. vi har en hyggelig rutine, hvor min mand eller jeg børster tænder, hvorefter den anden læser godnathistorie med Christian på hans værelse, putter og synger godnatsang. Efterfølgende falder Christian enten i søvn med det samme eller snakker længe og sover. men hvad søren er det så, der sker om natten?
For tiden udvikler Christian sig helt vildt. Måske er det det, der giver urolige nætter? Og måske er det noget, vi skal stå igennem, og så går det over igen? I forgårs sov han hele natten, men i nat kammede det helt over.
Er der nogen af jer, som har forslag til, hvad det kan handle om, og måske endnu vigtigere ideer til, hvad vi kan gøre for at komme tilbage til den gode søvn, vores søn sagtens kan have?
Hilsen en træt Ida ;-)
Anmeld