Dejlig søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Spunk-vb

I dag har simpelthen været sådan en fin dag. Manden stod op med spunken mens jeg sov to timer mere. Derefter hyggede vi med morgenbrød og i sengen. Så tog manden og spunken en lur sammen og jeg gik i skoven med hunden. Da jeg kom hjem sov de stadig så jeg nåede lige ½ afsnit af Greys anatomy. Stille og rolig eftermiddag hvor nogle venner kiggede uanmeldt forbi. Og nu har vi lige bagt boller og pirogger til frokost i den kommende uge og lavet frikadeller, sovs og skrællet kartofler så der er nem mad i morgen. Elsker simpethen dage som denne :) . Hvad har i lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

kongster-vb

Åh det lyder fantastisk!! Jeg har arbejdet. Har et kursus om en uge, som skal forberedes ret godt og skal også undervise hele næste uge, så jeg er lidt hængt op. Men lørdag fik jeg cyklet med ungerne, besøgt god veninde og set Melodi Grandprix med børnene :-) En rigtig god dag

Anmeld

27. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg har arbejdet - primært med projekt 'overdragelsesforretning' af materialer, pensumlister, årsplaner, info om elever etc. etc. til mine 'efterfølgere' - og hold da k..., hvor har det flydt med papirer og noter, men der kom søreme styr på det. Og så har jeg talt med dem på den nye skole, der skal overdrage til mig, og sat mig lidt ind i stoffet. Til min store lettelse er rigtigt mange af teksterne og emnerne, jeg skal bruge i 10. klasse det nye sted, kendte - nærmest gennemtærskede - af mig i forvejen, så det bliver ikke så slemt at læse op på. Måske ikke en sindsoprivende søndag, men en, der har skabt lidt ro og overblik. Og lørdag gik i øvrigt med mandens fødselsdag, så lidt er der da sket.

Anmeld

28. februar 2011

Polyp-vb

og man kan høre stenen, der faldt fra dit hjerte...godt gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.