Oscar-aften! Bedste film i 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Webredaktøren-vb

I nat går det løs med Oscar-uddeling - tidsforskellen gør dog nok, at jeg næppe holder mig vågen til at se, hvem der får prisen som bedste skuespiller og skuespillerinde... Hvilken film synes I fortjener Oscar for bedste film, og hvilken film er den bedste, I har set i årets løb? Min favorit må være Inception, selv om det vil overraske mig meget, hvis den vinder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Caidas-vb

Må med skam indrømme, at jeg ikke har været i biografen siden jeg ventede pigerne i 06 :dry:

Anmeld

28. februar 2011

tinastig-vb

Nu har jeg ikke set alle filmene som er nomineret til Årets Film, men jeg har bl.a. set Kongens store Tale og 127 Hours, så jeg igår. Jeg synes at Kongens store Tale er en smuk og meget rørende film med masser af humor - men stille, ingen special effects og tju bang. Jeg kan varmt anbefale den, men min veninde synes at den var meget stille - og lidt lang - og hun havde svært ved at holde sig vågen mellem 20-22 på en hverdagsaften i biografens varme og mørke. Ellers må jeg jo nok indrømme, at det mest bliver til diverse børnefilm, men mine børn på snart 6 år og 7 år er flittige biografgængere.

Anmeld

28. februar 2011

Webredaktøren-vb

Og så var der jo Oscar til Susanne Bier for Hævnen :klap: :klap: :klap: Det er godt gået, så for jer der endnu ikke har set Hævnen er det bare at få den set ;) Stort tillykke til Susanne Bier herfra :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.