bonanza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

kongster-vb

Det har givetvis eksisteret længe, men jeg er først faldet over dr.dk/bonanza idag. Det er jo en guldgrube!! Flid, fedt og snyd. Crash (den der rumserie som var SÅ spændende da vi var børn). Ridder Ræddik. Nana. Gamle julekalendere. Jeg glæder mig i den grad til at se en masse af det med ungerne en dag de er syge og forsvarsløse og ikke kan sige nej til mit nostalgi-trip. Foreløbig sætter jeg da lige Melodi Grandprix 1983 igang som opvarmning til i aften :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

WebDebattør jeANNE-vb

Jamen altså! Har lige været inde på siden, so jeg heller ike havde nogen anelse om eksisterede... Og du har ret, det er jo fuldstændig fantastisk :silly: Bliver simpelthen fuldstændig nostalgisk over det... :lol:

Anmeld

26. februar 2011

kongster-vb

Og Rejseholdet, som jeg aldrig fik set. Og lørdagsunderholdning som Gæt&Grimasser, Dansk Naturgas osv. Sjovt at kunne vise ungerne hvad vi så dengang

Anmeld

27. februar 2011

Frede-vb

Ja, virkelig god side! Har lige været inde at se 'Alle elsker Debbie' - mindes slet ikke, at den var så slem, som den jo i bund og grund er.

Anmeld

27. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg synes også Bonanza er genialt, jeg kan godt lide de der gamle interviews med fx Poul Reicchardt, Ove Sprogøe osv.. Ungerne har også set Ingrid og Lillebror, Jørgen Clevin mf Nogle af klippene er desværre ikke så lange, jeg ville godt have set Her er dit liv med Poul Bundgaard og Bodil Udsen, men de varede kun et par minutter så vidt jeg husker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.