Vi har lavet en hjemmeside med kode på, denne hjemmeside indeholder ALLE vores billeder af børnene.
Hele familien har kode til hjemmesiden, så de kan derfor også printe de billeder ud, de synes de gerne vil have..
Min familie har måske printet 10 billeder ud, over de sidste 11 år.
Men min svigerfar - børnenes Farfar, har printet hundreder ud, og enten hængt dem i glas og ramme, eller sat dem i album, med sin egne tekst til.
Det er jo vores egen skyld, at han kan gøre det, men jeg må sige, at det irriterer mig, hver gang vi kommer ned til ham, og han så lige skal vise albummene frem for, at vise de sidst udprintede billeder af vores børn.
Men han hygger sig med billederne, han tager også selv rigtig mange billeder. Så jeg holder mund, men det irriterer mig nu alligevel.
Så jeg forstår dig så udemærket, og tænker også at det er NU du/i skal sige stop. I kunne jo sige, at når pigen når 1 år, så vil I gerne, at kopieringen af billeder af hende stopper, at I nok skal forsyne familien med lidt billeder hver halve år, eller når der lige er ét, i synes de bare MÅ have.
Anmeld