Er der ikke lidt forår i luften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

kongster-vb

Solen skinner og jeg synes jeg hørte en fugl synge. Tror jeg vil cykle en tur med ungerne her til formiddag. Ved godt det stadig er koldt men vi har købt forårsjakker og forårssko og er SÅ klar til at det skal blive forår nu! nu, nu, nu! Heldigvis er det jo lyst når vi kører i skole - det synes jeg altid hjælper på humøret. Øv hvor kan jeg ikke lide vinter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Ja, det er faktisk ret dejligt at det er blevet lysere om morgenen, synes straks energiniveauet stiger - hader seriøst det der konstante mørke i adskillige måneder i streg :dry: Jeg har også lydt til at tage UD i dag, og overvejede en overgang skoven og stranden i god påklædning, men jeg venter lige til jeg kan få ungerne med på råd....

Anmeld

26. februar 2011

WebDebattør jeANNE-vb

Her i det vestjyske har det regnet hele dagen, og vores fine snemand som vi lavede i det skønne vejr igår måtte ladet livet :laugh: Men inde i mit hovede er jeg så meget klar på forår - glæder mig såååååååå meget til det og de mindste tegn på forår suger jeg til mig....

Anmeld

27. februar 2011

Titte-vb

På min gåtur ud til vindmøllerne og diget i fredags, så jeg at gæslingerne er sprunge ud så småt hos en af vores naboer:0) så jo, foråret er- endelig- på vej!

Anmeld

27. februar 2011

Johannamor-vb

Jo, det er dejligt, at det er lysere om morgenen. Jeg tænker, at jeg i morgen, efter en uges ferie, for første gang i mange måneder gang kommer til at blive vækket af vækkeuret, når himlen ikke er sort men ved at blive lys. I dag er det gog gråt i gråt - og det minder ikke om forår som de sidste dage med solskin. Ih hvor jeg glæder mig, græsset bliver grønt og der kommer kulør på de første forårsspirer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.