Dræn i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Elverpigen-vb

En lille historie fra min hverdag. I går fik Sigrid lagt dræn i ørerne. Hun har været plaget af vand i dem, siden november/december. Hun har heldigvis ikke haft mellemørebetændelse. Men det var der så næsten i går, for det lægen fik ud var noget tykt væmmeligt noget, som ville blive betændt :S Hun har klaret det super fint, det værste var at hun skulle møde fastende til operationen, det er ikke sjovt at hører på en lille sulten pige :( Så da vi kom hjem spiste hun en stor portion frokost :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Kirle-vb

Godt at høre hun klarede det så flot! Men puha dræn, 7-9-13 har Tjalfe endnu ikke haft noget med ørerne men har hørt det skulle være helt forfærdeligt, så dejligt hvis dræn kan afhjælpe på problemet! :)

Anmeld

24. februar 2011

Niatza-vb

Skræk scenariet. Ingen af mine unger har haft mellemørebetændelser før de fik dræn, de kunne 'bare' ikke høre. Det kom de så efter da der kunne komme ilt ind...... Medn deres sprog har haft såå godt af det :)

Anmeld

24. februar 2011

Elverpigen-vb

Hun har ikke haft de store problemer med at høre. Men hun haft en tendens til at vågne op skrigende, og fuldstændig utrøstelig, pga trykket i ørerne. Det var vores dagplejemor der forslog at vi fik det tjekket, og mange tak for det. Hun har selv 3 øre børn, så hun kender symptomerne. :kiss:

Anmeld

24. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Dejligt at hun har taget det så godt....... Vores lille Lucas skal have dræn i ørerne i morgen fredag..... Han har haft mellemørebetændelse 4 gange siden den 17 december sidste år :( Og da vi var til ørelæge i fredags stod der igen masser af væske bag tromhinderne så han synes det var på tide at få dræn i... Og puha det hårdt for ham når han ikke må spise inden vi skal afsted....håber da han kan spise lige som din gjorde når vi kommer hjem....

Anmeld

24. februar 2011

Elverpigen-vb

Heidi, tag noget med som han kan få når i er færdige. Sigrid slugte en banan, mens jeg hentede nogle øredråber på apoteket. Det går superhurtigt, med at komme på benene igen (ca 5-10 min). Så ha noget med i tasken til ham :) . Held og lykke med i morgen. :kiss:

Anmeld

25. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Elverpigen....jeg nåede desværre ikke at læse dit indlæg inden vi skulle afsted...... MEN det gik super godt alligevel :) Han klarede det bare så flot.....var selvfølgelig ked af det lige da han vågnede op af narkosen men ellers var han bare i det bedste humør resten af dagen...sov næsten hele vejen hjem og spiste helt vild meget mad da vi kom hjem...... Og så har han ellers været i det mest fantastiske humør hele dagen......... :P

Anmeld

25. februar 2011

Elverpigen-vb

Dejligt at hører at det også gik godt for jer :) Sigrid var også i godt humør resten af dagen, og har bare været dejlig de sidste par dage B)

Anmeld

27. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Elverpigen skrev:
Sigrid var også i godt humør resten af dagen, og har bare været dejlig de sidste par dage B)
Enig......en fantastisk dreng vi har fået og han er bare så glad hele tiden....det har han nu altid været men det er som om han er blevet MEGET mere glad....hvis det kan lade sig gøre :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.