Den sødeste dreng i verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

kongster-vb

... og så er han min. Advarsel: et indlæg der udelukkende handler om hvor fantastisk min 7-årige søn er :-) Men altså. Vi skulle i Lego World i Bellacenteret i lørdags og knægtens bedste ven skulle med. Lørdag morgen ringer vennes mor så og siger at han er syg og ikke kan komme med. Jeg fortæller det til sønnike, som bare sætter sig hos mig og er helt stille. Tårene løb ned af kinderne på ham.. Indtil han husker, at han jo har en stor æske lego som han fik til sin fødselsdag, men ikke har åbnet fordi han havde den i forvejen. På med sko og jakke og over til vennen for at aflevere kassen 'Så han ikke keder sig hele dagen og ikke bliver snydt for en god lego-dag'. Og så var humøret højt igen og vi kunne tage afsted. Nåååhhhhr mors lille, kærlige mand. Det var selvfølgelig trist at vennen ikke kunne komme med, men værre at tænke på at han skulle sidde derhjemme og gå glip af det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Nåhhhrr, hvor er han sød. Kan godt forstå, du blev stolt og rørt.

Anmeld

22. februar 2011

Webredaktøren-vb

Hvor skønt at han reagerer sådan... Det er bestemt værd at prale med!

Anmeld

22. februar 2011

ma08-vb

Sikke en skøn dreng du har :)

Anmeld

22. februar 2011

kongster-vb

Tak! Og ja, han er en engel. Det er det bedste i verden når man ser sine unger vokse op til stærke og kloge og empatiske og gode mennesker!

Anmeld

23. februar 2011

Johannamor-vb

Ja, det er dejligt, når man ser, at ens barn evner at tænke på andre og gøre noget for dem! Selv havde vi den oplevelse for et par uger siden, da ungerne var stået op en lørdag og sad og så tv, mens vi blev liggende under dynerne og sov videre. Da vi kom ned af trappen en times tid senere havde den 6-årige sørget for morgenmad til både sig selv og lillesøster: Rugbrødsmad med smør og spegepølse til sig selv og havregryn med rosiner, müsli, cornflakes og mælk til lillesøster - præcis som hun bedst kan lide det. Det fik han så også en præmie for: Da jeg var på indkøb senere på dagen købte jeg en bog til ham... og den viste sig at være et hit! Jeg syntes, at han trængte til lidt inspiration til at læse 'historier' - han er nemlig mest glad for børnefagbøger. Jeg købte så en 'Lasse-Maja-bog' (svensk børnekrimiserie), og det viste sig, at lige præcis den bog havde flere af hans klasseklammerater snakket om, da de forleden skulle snakke om deres yndlingsbøger. Det lykkedes altså at finde noget, som han ønskede sig - uden at han vidste det!

Anmeld

23. februar 2011

Spunk-vb

Hvor fedt :) . Skønt at han er så empatisk.

Anmeld

23. februar 2011

desirefinck-vb

Hvor er det bare sødt gjort og tænkt af ham. Jeg kan godt forstå at du er stolt .

Anmeld

23. februar 2011

Pia74-vb

Nurh, det var godt nok pænt af ham :) Kan godt forstår, at du er stolt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.