Ser i gyser med FCK?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2011

Webredaktøren-vb

Uha. Jeg ser selvfølgelig løverne i Champions league og jeg kan høre på naboens råberi at de også følger med. Ser i også den vigtige kamp? Sendt via iPhone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

ma08-vb

Ja, jeg så kampen med et halvt øje ;) Lidt tam affære....

Anmeld

22. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Min kæreste og alle 5 drenge er inde og se kampen sammen :) Så jeg er alene med tøsen. Og NEJ, vi gider ikke se fodbold! :P De lignede iøvrigt rummænd da de tog afsted pga alt det tøj de havde på, det er jo lidt køligt udenfor :laugh: Håber de får en god aften, selvom jeg synes kampen startede lidt vel sent.

Anmeld

23. februar 2011

Pia S-vb

Men Helene - jeg troede, de var Brøndby fans? I hvert fald en eller to af dem. Vi så kampen i Kinopalæet i Lyngby. Det var sjovt. Folk råbte og skreg - næsten som at være i Parken. Lorte første halvleg - lorte dommer - lorte resultat. De skulle bare så meget have haft et mål i anden halvleg. Men som der stod i den sms Zanka sendte efter kampen (jeg er med i fc savanna) Satans - det går ikke altid som man havde håbet. Nu tager vi til nr 10 på lørdag og ser dem træne og viser vores glæde til holdet. Måske falder der en lille snak af med morens favorit eller et par af de få manglende autografer til sønnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.