Hvilken bog læste I sidst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2011

Webredaktøren-vb

Jeg må med røde kinder indrømme, at jeg kun har tid til at læse skønlitteratur, når jeg er på sommerferie, og sidst blev det til en krimi med Sara Blædel. I hverdagen bliver det kun til TV eller fagbøger :huh: Hvor tit læser I bøger, og hvilken bog læste I sidst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

Spunk-vb

Lige for tiden bliver det max til en hyggebog om måneden og jeg kan faktisk ikke huske hvad den sidste var, så den kan ikke have gjort stort indtryk - sandsynligvis noget chick lit eller krimi for det er så let at gå til. Lige nu er jeg i gang med Dødsenglen af Sara Blæde. Jeg er egentlig lidt flov over at jeg ikke får læst mere og bedre, men jeg er supertræt for tiden og synes at min tid går med meget andet. Den sidste bog jeg 'læste' i arbejdssammenhæng var 'Spis dig slank naturligvis' og hjemme venter 'Narkohandel - hvad gør vi' :S

Anmeld

21. februar 2011

Johannamor-vb

Bogen på mit natbord lige nu er 'The return' af Victoria Hislop. (Ja, den er på engelsk - og jeg læser rigtig meget på engelsk.) Bogen blev købt i lufthavnen i Oslo på vej hjem fra Tromsø, hvor jeg havde været på konference i nogle dage - og hvor jeg havde et par timer til læsning i sengen om aftnen, fordi jeg havde halsbetændelse og ikke energi til at feste, når dagens planlagte arrangementer var slut. I Tromsø fik jeg læst 'Pippa Lees hemmelige liv' (eller hvad den nu hedder), som jeg havde fået i afskedsgave, da jeg skiftede afdeling på jobbet til nytår. Jeg har det nok som så mange andre mødre til mindre børn: Jeg elsker bøger, men det er sjældent det bliver til meget læsning udenfor ferierne. Heldigvis er det vinterferie nu, så jeg satser på, at jeg får min bog læst færdigt. Udover at jeg skal læse 200 sider i en projektledelsesbog, fordi jeg går på kursus for tiden...

Anmeld

21. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Lige for tiden er det kun fagbøger jeg får kværnet og på natbordet ligger Anders Gade's Hjerneprocesser som er særdeles udmærket at falde i søvn på..... :ohmy:

Anmeld

21. februar 2011

MIKMAR-vb

Jeg læste Hanne-Vibeke Holst, En lykkelig kvinde på vores ferie, for jeg kom til skade med benet og fik gips på og kunne ikke andet end at ligge der, det er jo lidt svært at bade med sådan et ben :S Så jeg var ikke en lykkelig kvinde :blink:

Anmeld

21. februar 2011

kongster-vb

Det er meget i perioder jeg læser, men lige nu er jeg inde i en rigtig læse-periode og har 2-3 bøger liggende klar. Igår afsluttede jeg 'Kafka på stranden' som var fed omend lidt sær og så startede jeg på Lisey's story af Stephen King, som ikke tegner specielt spændende. Jeg ser næsten aldrig fjernsyn om aftenen, så det giver lige 1-2 timer hver aften hvor jeg kan læse :-)

Anmeld

21. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Uhhh jeg læser mange bøger....læser stort set i en bog hver dag...det meget sjældent jeg ikke lige får læst. Den sidste bog jeg har læst var den 4 og sidste bog i Twilight Sagaen....fantastisk serie af både bøger og film.....Bøgerne er dog klart de bedste i dette tilfælde..... Nu går så lige og overvejer hvad jeg så skal igang med..... Tror det blir noget med Jussi Adler Olsen....de skulle vist være meget gode.... Jeg er mest til spænding og uhyggelige bøger :P

Anmeld

21. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg er i gang med 'Journal 64' (Adler-Olsen) - før den var det 'Svinehunde' (søskendeparret Hammer) - og den næste bliver nok den nye af Lars Kepler. Så har vi ligesom genren på plads! Tungere (og lødigere) litteratur er til sommerferien, når der er tid og overskud til fordybelse og eftertænksomhed. Det orker jeg slet ikke i hverdagen, hvor det typisk bliver til 30-40 sider ved sengetid.

Anmeld

22. februar 2011

Kjemtrup83-vb

Jeg er igang med bogen 'Hvor lagde jeg babyen?' af Julia Lahme.... Og den kan jeg varmt anbefale! Den er rigtig morsom og er skrevet med et positivt og humoristisk syn på det at være nybagt mor. Meget meget morsom bog! :cheer:

Anmeld

22. februar 2011

Pia S-vb

Jeg har lige læst Kadaverdoktoren af Lene Kaaberbøl og Paganinikontrakten af Lars Kepler. Begge supergode bøger. Derudover læser jeg Erik Menneskesøn bøgerne for min søn, og dem nyder jeg ligeså meget som 'mine' voksenbøger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.