Kiks og cola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Vinker

Niklas Emil er stadig syg med dårlig mave, men det er dog ikke så ofte at han har noget i bleen mere så tror det lige så stille går fremad. Han har nu stadig feber og er pylret. Jeg snakkede med lægen i morges og han rådede mig til at give ham enten saftevand eller cola uden brus - Cola er lige som det moderne rådgivning, sagde han. Og da vi ikke har saftevand i huset besluttede jeg mig for det slemme; at Niklas Emil skulle smage en cola

Jeg hældte lidt i hans tudekop og rystede den godt så vi nærmest havde springvand af cola  og så var det blevet Niklas Emils første møde med den onde cola. Men det var nu ikke noget han synes særligt godt om (hurraaaaa....) men fik da lidt i ham da den havde stået lidt længere.

Lægen sagde også at vi kun skulle give ham væske og ikke mad. Hvis han så blev sulten skulle han enten ha tynd havregrød, kiks eller ristetbrød. Han havde så fået havregrød til morgen så jeg fandt de slemme kiks frem i skabet - nemlig chokolade kiksene. Jeg brækkede noget af det ydreste af så han ikke fik chokoladen og endte med at sidde og slikke cremen af så han kunne få kiksen uden. Den guffede han med stor velbehag i sig!

Ristet brød har han fået meget af her de sidste par dage. Det er også noget herren synes om!

Ja det er både godt og skidt at være syg når man kan få sådan nogle lækkerier

Så nu har jeg overtrådt min egen grænse mht min søn - Han har fået sukker! Og endda cola som er så usundt og skadeligt for tænderne, fyyyyy, men hvad gør man ikke for at knægten skal få det bedre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

sarahb

ja hvad gør man ikk for at de skal få det bedre men han tager nok ikk skade af en chokoladekiks uden chokolade... hah ha ha der er jo også lækre rugkiks osv men de frækkert ved godt hvad der r godt i livet skønne knægt!

Håber snart han får det bedre

Kram fra os

Anmeld

7. september 2009

Vinker

sarahb skriver:

ja hvad gør man ikk for at de skal få det bedre men han tager nok ikk skade af en chokoladekiks uden chokolade... hah ha ha der er jo også lækre rugkiks osv men de frækkert ved godt hvad der r godt i livet skønne knægt!

Håber snart han får det bedre

Kram fra os

Jeg har bare ikke liiiiige taget mig sammen til at slæbe ham med ned og handle så han måtte få hvad vi lige havde  men nej han tar vel ikke skade af den smule - bare han får noget ned

Anmeld

7. september 2009

TbCp

Aj bøvler han stadig med maven Troede han var ovre det igen.

Jeg har faktisk hørt at det er en myte at cola skulle hjælpe. Pudsigt at din læge så siger det.

Hvis du ikke allerede har tjekket det så er der gode råd imod diarre HER

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.