Niklas Emil er stadig syg med dårlig mave, men det er dog ikke så ofte at han har noget i bleen mere så tror det lige så stille går fremad. Han har nu stadig feber og er pylret. Jeg snakkede med lægen i morges og han rådede mig til at give ham enten saftevand eller cola uden brus - Cola er lige som det moderne rådgivning, sagde han. Og da vi ikke har saftevand i huset besluttede jeg mig for det slemme; at Niklas Emil skulle smage en cola

Jeg hældte lidt i hans tudekop og rystede den godt så vi nærmest havde springvand af cola

og så var det blevet Niklas Emils første møde med den onde cola. Men det var nu ikke noget han synes særligt godt om (hurraaaaa....) men fik da lidt i ham da den havde stået lidt længere.
Lægen sagde også at vi kun skulle give ham væske og ikke mad. Hvis han så blev sulten skulle han enten ha tynd havregrød, kiks eller ristetbrød. Han havde så fået havregrød til morgen så jeg fandt de slemme kiks frem i skabet - nemlig chokolade kiksene. Jeg brækkede noget af det ydreste af så han ikke fik chokoladen og endte med at sidde og slikke cremen af så han kunne få kiksen uden. Den guffede han med stor velbehag i sig!
Ristet brød har han fået meget af her de sidste par dage. Det er også noget herren synes om!
Ja det er både godt og skidt at være syg når man kan få sådan nogle lækkerier

Så nu har jeg overtrådt min egen grænse mht min søn - Han har fået sukker! Og endda cola som er så usundt og skadeligt for tænderne, fyyyyy, men hvad gør man ikke for at knægten skal få det bedre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld