Blachmann vs. Pia K. - så I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Webredaktøren-vb

Thomas Blachmann og Pia Kjærsgaard diskuterede tilsyneladende kultur i går... og jeg gik glip af det :( Fik I set det, og var det god underholdning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg elsker Thomas Blachman, ubetinget! Så jo det var såmænd udmærket underholdning, men den mest interessante i den debat må siges at være Knud Romer, han er også lidt Blachman agtig, men formår bare at sige tingene så man ikke ryger af på fremmedord og selvfedhed :laugh: Iøvrigt er Thomas Blachman også den absolut eneste grund til at fjernsynet får lov at rulle med X-factor. :)

Anmeld

19. februar 2011

Frede-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Iøvrigt er Thomas Blachman også den absolut eneste grund til at fjernsynet får lov at rulle med X-factor. :)
Jeg kan også godt lide Blachman, men da han i går i X-factor lukkede alt sit p** ud om en manglende tissemand hos Sarah og sit gode råd til hende ang. en kønsskifteoperation, syntes jeg alligevel han gik over stregen. Det er alt for letkøbt at gøre nar af en ikke ligeværdig modstander som fx et barn - det er sådan noget tumpede voxne tror, de kan slippe afsted med, fordi de ikke får noget tilbage af samme skuffe.

Anmeld

19. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Tror de udtalelser i bund og grund udsprang sig af, at hun havde medvirket i Go'aften Danmark og/eller Aften showet, hvor hun udelukkende talte om seksualitet - kender man Blachman, så ved man også at han finder den slags tilpas grænseoverskridende og fedt. I bund og grund var det udtalelser om kærlighed (hvis man forstår Blachman sprog), han mente bare at hun er typen der kan alt, og kan opnå alt, og egentlig bare mangler en tissemand, for at være helt perfekt (i hendes univers). Og så kender de to jo hinanden rigtig godt, og nogle af de jokes og udtalelser de kommer med til og mod hinanden, stikker ikke dybere. Og hun udtaler jo selv at hun synes det var sjovt, og at hun elsker ham og ikke mener X factor er noget værd uden ham. Sååååå, så længe ingen føler sig stødt og traumatiseret, så er jeg det heller ikke... :) Og så har han jo iøvrigt ret, ét eller andet sted....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.