En blefri Tjalfe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Kirle-vb

Nå jamen så smed Tjalfe vist også natbleen, i hvertfald da han skulle pusles ville han ikke have ble på mere for han er jo ikke længere en baby... Jaja nu bliver det spændende om jeg skal op midt i nat og skifte hele sengen Tror det nu ikke for han var haft tør ble de sidste MANGE måneder! Hvor bliver min lille dreng dog af?! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Kirle skrev:
Nå jamen så smed Tjalfe vist også natbleen, i hvertfald da han skulle pusles ville han ikke have ble på mere for han er jo ikke længere en baby... Jaja nu bliver det spændende om jeg skal op midt i nat og skifte hele sengen Tror det nu ikke for han var haft tør ble de sidste MANGE måneder! Hvor bliver min lille dreng dog af?! ;)
Dejligt for både Tjalfe og jer. Det går stærkt - synes også, mine drenge smed bleen for nyligt, og nu er den ældstes stemme gået i overgang...

Anmeld

18. februar 2011

Kirle-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Kirle skrev:
Dejligt for både Tjalfe og jer. Det går stærkt - synes også, mine drenge smed bleen for nyligt, og nu er den ældstes stemme gået i overgang...
JA det kan jeg forestille mig! Det går bare så stærkt! Syntes det var i går at han kom ud af maven på mig og nu skal jeg ikke købe bleer mere! I en alder af 3 år og 3 mdr! Det havde jeg ikke set komme i så ung en alder! btw natten gik fint uden uheld og han var endda inde i vores seng uden betænkeligheder ;) Vildt at så er det det! :D

Anmeld

18. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

wuhuu... ;)

Anmeld

22. februar 2011

Johannamor-vb

Tillykke med det store barn! Min store smed natbleen af sig selv, da han fyldte 4, den lille er snart 5 og bruger stadig ble om natten (vi har prøvet at lægge hende uden ble, men det gik ikke; nu prøver vi igen, når det bliver forår og 'tørrevejr'). - Husk nu bare, at det er helt almindeligt med tilbagefald, både nat og dag. Min erfaring er, at tilbagefald kommer i stimer (altså hver dag / nat i en uges tid), så det kan være en god ide, hvis I anskaffer jer et tisseunderlag, så I slipper for at hele sengen er gennemvåd, hvis det skulle ske hos jer også.

Anmeld

22. februar 2011

Kirle-vb

Oh jo tisselagen er brugt her! Og længe for Tjalfe har jo holdt sig også når han så tissede så løb det stærkt så og sige så der var et tisselagen påkrævet ;) :) Og jo forventer tisseuheld men indtil videre har det været intet. Meget overraskende og meget meget flot af min lille mand! :D :D :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.