Aktiviteter i vinterferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Webredaktøren-vb

Har I fri i vinterferien, og er I faldet over nogle spændende aktiviteter, I skal lave med børnene? Jeg ved endnu ikke helt, om jeg tager en fridag og slæber børnene på museum, men de vil jo nok elske en sjælden fridag med mor, så forslag til sjove arrangementer modtages gerne :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

als-vb

nej faktisk det stik modsatte. jeg skal arbejde over hver dag i hele uge 7.... en time ekstra om morgenen og en time ekstra om eftermiddagen. Men har så tilgengæld fri i hele uge 8. og jeg GLÆDER mig. Det er kun mig og tøsen der har fri, men tror vi skal en dag i svømmehallen, måske en dag i det nye legeland der er ved bowlinghallen og så bliver det nok også til en dag ved mormor. og ellers bare AFSLAPNING!

Anmeld

10. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg har fri hele ugen sammen med ungerne....eller det vil sige at den store skal på ferie hos farmor og farfar onsdag, torsdag og kommer så hjem i løbet af fredagen....han skal derned sammen med hans 3 kusiner så der blir nok at se til for bedsteforældrene :P men han glæder sig.... Jeg skal så hygge med den bette, have mødregruppen på besøg torsdag formiddag og der blir nok også plads til en tur i svømmehallen. Fredag skal den bette en tur til ørelægen og så skal der ellers handles ind og forberedes til fødselsdag om lørdagen hvor han blir 1 år.....

Anmeld

10. februar 2011

Rita-vb

Min mand har kun fri onsdag hvor vi skal til fastelavnsfest som vi plejer :) De små skal i institution mandag og tirsdag, men holder fri resten af ugen. De to store har fri hele ugen - og mon ikke det bliver til et par dage hos bedsteforældrene? Vi skal til fødselsdag i weekenden, så det er vist kun torsdag vi ikke rigtig har planer for, men mon ikke jeg finder på noget :)

Anmeld

10. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

har 3-4 vagter i vinterferien (uge 8). Dagplejen har fri, så Alma skal være hos min forældre. Stig og jeg skal til volbeatkoncert, og så er der vist ikke flere ting planlagt pt. Mon ikke mine forældre finder på noget med Alma (de skal også have min nevø flere gange den uge).

Anmeld

10. februar 2011

Niatza-vb

Jeg er indstillet til pension og går hjemme. Men ungerne har fået fri. De er hos deres far den første weekend, men hele 7 er vores. Det eneste der ligger fast er Athena skal køres til træning et par gange og der skal holdes 4 års fødselsdag for Zackarias. Hopper nok ind på sjovforborn.dk hvis jeg føler vi keder os. Men planer bliver lagt efter vejret.

Anmeld

10. februar 2011

nikkeneje1-vb

Vi skal ind og se Yogi Bear i biografen :-). MVH Anette

Anmeld

10. februar 2011

Spunk-vb

Jeg har ferie i denne uge, men har desværre været syg 2 af dagene og har været nødt til at lave noget freelancearbejde og gå til lægen de to andre dage. Men håber, at de næste 3 dage bliver rigtig rare. Manden og spunken har fri det meste af næste uge så jeg håber på at jeg kan gå tidligt den ene dag ud af 6 hvor jeg ikke skal have vagt - så kan det forhåbentlig blive til en tur i svømmehallen eller ud og gå på stranden.

Anmeld

10. februar 2011

Polyp-vb

Jeg skal arbejde megameget - dels fordi der er travlt på arbejdet + jeg har sagt ja til en stor oversættelsesopgave :angry: (freelance), for knægten har besluttet at tage på forkælelsesophold hos bedsteforældrene hvor han satser på at nå at se samtlige afsnit af de seks første sæsoner med NCIS :blink:

Anmeld

10. februar 2011

Caidas-vb

Her ude er vinterferien i uge 8, men jeg har først ferie i uge 9. Flere af mine kolleger har børn i skolealderen, så må lige tage lidt hensyn. Desværre er de arrangementer jeg gerne ville tage børnene med til i uge 7, bl.a ville vi forsøge os i Lego World i Bella. 2 af deres bedste venner fra børnehaven skal dertil :angry: Ellers har vi ikke de store planer, da manden skal arbejde. Men måske en tur til familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.