Har de væltede træer drillet jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Webredaktøren-vb

Blev I generet af de væltede træer og kraftigt blæsevejr her til morgen? Jeg var ved at blive blæst omkuld på cyklen, men slap heldigvis for at skulle med offentlig transport. Blev I påvirket af blæst til morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Pia S-vb

Næh ikke meget. Kunne se, at der var blæst tagsten ned ved Kultorvet men ellers ikke. Manden min kunne ikke komme til Helsingør med toget. De blev smidt af i Klampenborg og måtte videre med bus. Det tog noget ekstra tid!

Anmeld

8. februar 2011

Rita-vb

Vores legehus var blæst væk her til morgen :blink: og lå i den anden ende af haven. Men ellers har vi ikke mærket ret meget til stormen :) Dog har jeg udsat min løbetur til i morgen hvor vejret skulle blive bedre :)

Anmeld

8. februar 2011

TinaK-vb

Næh, altså ikke mere end at vi da er super ærgelige over at få lidt ekstra morgensol, nu hvor naboens ene grantræ er knækket :laugh: Desværre var det ikke den andens nabos træer... Så kunne vi også få sol midt på dagen i det meste af haven.........

Anmeld

9. februar 2011

Polyp-vb

så må I hjælpe naboens træer på vj, næste gang det stormer ;-D

Anmeld

9. februar 2011

MetteNB-vb

Ingen stormskader her - udover en manglende nattesøvn. :cheer: Havde nemlig døgnvagt, og arbejder nærmest på landet omgivet at store træer. Grene - ret store - piskede mod ruderne..... Så ret svært at komme til at lukke øjnene :angry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.