Hvilke TV-serier følger I med i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Webredaktøren-vb

Så ruller en del nye TV-serier igen hen over skærmen :klap: Jeg er blevet helt bidt af den nye 'The Event' og så ender jeg nok også med at følge med i advokatserien 'The Good Wife'. Jeg ved, at nogle herinde venter med spænding på næste sæson af Paradise Hotel, men hvad følger I ellers fast med i af TV-programmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Rita-vb

Ikke rigtig nogen :P De fleste onsdage ser jeg dog House, men ellers er jeg ikke ret god til at huske serier. Jeg gider ikke se the Event - der har bare været alt for mange reklamer, så jeg var helt træt af den længe inden den startede :laugh:

Anmeld

3. februar 2011

Pia S-vb

Jeg ser CSI i alle afskygninger. Kan også godt lide Criminal Minds. Er også begyndt at se en som vist hedder No ordinary family eller noget i den stil. Vi elsker Små og store synder, som vi nu ser for gud ved hvilken gang. Kunne ikke drømme om at bruge så meget som 2 minutter på Paradise Hotel, men smag og behag er jo heldigvis forskellig!

Anmeld

3. februar 2011

als-vb

Jeg er begyndt at se no ordinary family, ellers er det medical night med greys hvide verden og private practis! og ja så ser jeg DUM.

Anmeld

3. februar 2011

MinniMy-vb

he he he kan se at jeg mangler en masse tv kanaler... Med kun DR og TV2 at vælge imellem, så begrænser det sig helt automatisk... Har nik fulgt mest med i Desperate Housewifes. Og et afsnit af Venner kan altid ses - også selvom man næsten kan dem udenad... :P

Anmeld

3. februar 2011

Elverpigen-vb

Uha, jeg er lidt af en serie freak :silly: Jeg ser (for at nævne nogle af dem): CSI (den originale fra Vegas) NCIS NCIS-LA No ordinary family Criminal minds Star treck og andre Si-Fi serier Og så er der alle de serier der er stoppet igen. Jeg har optaget The Event, fordi de sender den alt for sent til, at jeg kan holde mig vågen til den, så jeg glæder mig til at se om der er noget ved den.

Anmeld

3. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

No ordinary family Human taget CSI i alle udgaver The good Wife Greek Orange County Vampire diaries NCIS Crimanal minds

Anmeld

3. februar 2011

Bellis-vb

Uhh der er mange :laugh: The Event Greys Anatomi House True Blood The Mentalist CSI Ncis Desperate Housewife The good wife Mange af dem, dem køber vi nu - så vi kan se mere end 1 afsnit ad gangen :laugh:

Anmeld

4. februar 2011

Spunk-vb

Det eneste jeg følger fast med i er Greys anatomy. Og så ser vi en del DUM. Sommetider ser jeg også et afsnit desperate housewives eller ugly betty, men synes helt ærligt at det er lidt mærkeligt.

Anmeld

4. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Har en svaghed for boston legal - men det kommer jo kl halv to om natten - men mens jeg har været sygemeldt har jeg fulgt med. Så kunne jeg også sove mig fra det værste kvalme næste formiddag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.