Wee det er så fedt..
Efter at have været sorteret fra pga jeg har børn, og efter ikke at været kaldt til samtaler på steder hvor de søgte erfarne folk -så faldt humøret en del..
Men så, ved en ren tilfældighed, har jeg fået job :lol:
Skrev en ansøgning til en gl. kollega her i byen, som jeg VIDSTE ikke havde brug for mig (han kører stordyr) tirsdag, lørdag blev jeg ringet op om han måtte give min ansøgning videre til en der skulle starte ny smådyrsklinik op 20 km fra mig.. Søndag ringede min nye chef, mandag var jeg til samtale og i samme samtale blev vi enige om at blive kollegaer :flag:
Så nu kommer jeg til at have 15 min i bil på job (måske cykel til sommer)og får en kæmpe udfordring ved at skulle starte klinik op.. Og det er slut med lørdags arbejde, og alt bliver bare meget bedre.. :woohoo:
Og samtidig skal jeg starte FØR min sidste dag på gl. klinik, så jeg har 'sagt op' pr. 15.02..
Og jeg glæder mig til at glæde mig til at skulle på arbejde, hvor det nu er noget der skal overstås (og hvor man lidt bliver misundelig på bekendte, der får revet akillessenen over, så de er sygemeldte i 3 mdr -og bander over hvorfor det ikke skete for en selv.............)
Så Charlotte, du får lige mit mantra: Alt kommer til den der venter.. -Og held og lykke.
Anmeld