Hej alle....
Endelig en positiv lille sejr om Isabella. Vi er blevet tilbudt en plads i en AKT klasse til hende her til august. De skal så vurdere og obs. hende og finde ud af hvad skoletilbud der passer til hende i fremtiden. I AKT klassen skulle der være mulighed for at rumme hende og støtte hende i hendes vanskeligheder. Super dejligt...så skal jeg ikke spekulere mere på det lige nu! :laugh:
Har ikke hørt fra psykiatrisk afd. i nu....kunne se at lægen først havde sendt papirerne ind d. 19....og så har de jo 8 dage til at svare i....så håber snart der er et svar på trapperne!
Gik også ned til lægen og bad om en kopi af henvisningen....håber godt nok at der er sendt kopier med af alle vores papirer, ellers tror jeg godt nok ikke den er udfyldt godt nok.
Når jeg går ind og søger på børnehenvisninger ud til psyk. så er der en masse punkter der skal være udfyldt, ellers er de i deres ret til at afvise den. Og den henvisning lægen havde lavet, manglede en masse at disse punkter. Så må jo bare håbe på at ham i det mindste har gidet at tage kopier og sende disse med :dry:
Men lige en bitte positiv nyhed herfra.
Venlig hilsen
Pia K
Anmeld