Håndbold VM - følger I med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Webredaktøren-vb

Raser håndbold-feberen også hos jer? I aften møder Danmark de blå-gule ærkerivaler, og jeg sidder klistret til skærmen i denne tid :flag: Følger I andre med i VM, og tror I på dansk guld? :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

har lidt svært ved at tro på guld - men håber da. Følger rimelig med. Dvs sætter mig ned ´for at se alle kampe osv, men en kamp som den mod Algeriet havde jeg virkelig svært ved at holde koncentrationen og brugte hvis mere energi på computeren end kampen.

Anmeld

25. januar 2011

Pia S-vb

Ser det ikke. Følger lidt med på sidelinien og skal da lige se hvad resultatet bliver, men det er også alt!

Anmeld

25. januar 2011

Polyp-vb

Couldn't care less - har aldrig set en hel håndboldkamp og kommer nok heller aldrig til det

Anmeld

25. januar 2011

Caidas-vb

:flag: Naturligvis. Det er intet der kan måle sig med dem. Tror på sejr. :flag: Men det gør jeg altid :huh: Og skulle jeg glemme at følge med, er jeg sikker på at Titte holder mig opdateret på FB :silly:

Anmeld

25. januar 2011

Titte-vb

Caidas skrev:
:flag: Naturligvis. Det er intet der kan måle sig med dem. Tror på sejr. :flag: Men det gør jeg altid :huh: Og skulle jeg glemme at følge med, er jeg sikker på at Titte holder mig opdateret på FB :silly:
Ja ja Caidas, det gør jeg! Om ikke andet så med alle mine sjove kommentarer fordi jeg skriver fra iPhone! Måske det ligger til vores fælles navn at have humor??

Anmeld

25. januar 2011

Webredaktøren-vb

Og ellers er her en live-opdatering... 21-14 over fører vi netop nu over svenskerne - Tjuhej :silly:

Anmeld

25. januar 2011

Caidas-vb

22 - 16 :flag:

Anmeld

25. januar 2011

Titte-vb

Og ja, her i huset sidder vi klinet til skærmen og ser hver en kamp DK spiller!

Anmeld

25. januar 2011

Webredaktøren-vb

24-17... den sejr bør vist være i hus. Så bliver det spændende om vi skal møde Frankrig eller Spanien i semifinalen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.