Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Pia S-vb

Jeg er virkelig forundret over, at der slet ikke har været en enkelt lille bitte tråd om Årgang 0. Har vi indgået en 'ikke skrivnings pagt' jeg ikke kender til??? :huh: Jeg elsker at se det - nok mest fordi sønnen også er en årgang 0. Sjovt at se hvordan andre får tilværelsen til at hænge sammen og altid dejligt med noget alle kan forholde sig til. Jeg synes også, at det er sjovt som mit 'forhold' til familierne har ændret sig. Dem, jeg ikke brød mig om i starten, kan jeg rigtig godt lide nu og nok også omvendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

desirefinck-vb

Ja jeg har også haft lyst til at skrive om det, men har bare ikke fået taget mig sammen, jeg ser det også hver eneste år det kommer.. Men syntes godt nok at der var få afsnit denne gang. Plejer der ikke være flere end de 3 afsnit ? Føler mig lidt snydt... at man venter et helt år på bare 3 afsnit ???

Anmeld

24. januar 2011

MetteNB-vb

GRRRRR - jeg fik set første afsnit i denne sæson, og vupti, så glemte jeg de næste to og ups - nu lyder det til, det er slut for i år. Så alle inkarnerede - frem med historierne fra sæsonen.......

Anmeld

24. januar 2011

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg eeeeelsker årgang 0. Og hader at afsnitene hvert år er slut før de rigtig får begyndt.... Synes simplethen de unger er dejlige og gæve på hver deres måde.... Måske det er fordi man har fulgt dem fra starten af.... Synes bestemt ikke om Rachel & Co i starten, men det synes jeg nu :) Glæder mig allerede til næste år ;)

Anmeld

24. januar 2011

als-vb

Elsker at se årgang 0. Ser det hvert år og ja der er ikke ret mange afsnit og det har der aldrig været de sidste 3-4 år har der kun været 3 afsnit pr. år.

Anmeld

24. januar 2011

Frede-vb

Jeg har set alle tre afsnit, og traditionen tro, kommer lidt kommentarer og kritik fra denne kant: Jeg har ikke mange fiduser til apotekerfamilien. De forsøger at virke afslappede og overskudsagtige, men jeg synes, de fremstår lige modsat. Børnene er for robotagtige til mig og alt for mærkelige - ligesom deres forældre, der virker alt for uautentiske på mig... men nu er jeg jo også nordjyde B) Familien i Århus synes jeg virker meget mere naturlige. De snakker og snakker om stress, men kaster sig ikke desto mindre ud i nogle projekter, som jeg umiddelbart synes netop må være endnu mere medvirkende til stress. De vil gerne have en klog søn, men når han bliver bedt om at redegøre for noget, virker han ikke besynderlig snu. Familien i Vestjylland virker meget reelle, men også meget tunge i det. De har lige fået gældssanering og i samme åndedræt købt sig en ny bil, hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen. Det virker som en fed fidus, og vi trænger også gevaldigt til en ny bil ;) Nå, hvad skal jeg så sige om den vestsjællandske familie... de er jo simpelt hen blevet så fornuftige, at det grænser til det kedsommelige :S Efter to røvere følger en politibetjent - han var ikke meget for at få sit ansigt frem i offentligheden, men gerne på facebook B) Nå, slut for kommentarer og kritik for denne gang!

Anmeld

25. januar 2011

Pia S-vb

Jeg har det lige modsat Frede med apotekerfamilien. Jeg synes, de er helt skønne. Rakel har nogle fantastiske holdninger og kommentarer. I starten kunne jeg slet ikke have dem, men nu synes jeg de er fine. Der er kommet en masse ro og stabilitet ind i ungernes liv og man kan se at de trives. Århusfamilien kan jeg slet ikke klare. Da moren i denne omgang sagde, at hun ikke kunne holde ud at være sammen med sin familie i tre uger i et sommerhus, der stod jeg altså af. De er møgpriviligerede og småforkælede synes jeg! Jeg ved naturligvis ikke med jer, men jeg ville aldrig lade min 10 årige søn se Paradise. Vestjyderne er så gabende kedelige men helt ærligt - det ville mit liv sgu nok også være, hvis det kom i tv. Jeg kunne ikke leve det liv de har med en mand som kun arbejder i weekenden. Men jeg kender et andet par hvor det fungerer fint.......... Slagelsefamilien - jeg er imponeret over faren. Han er godt nok kommet efter det. Pigerne bærer præg af at være blevet for store for hurtigt synes jeg. Men hvor er hun dog en fantastisk storesøster. Nu skal far så lige have succes med at få hende til at være en lille pige igen! Måske var det lidt for nyt til at han havde lyst til at være med i et tv-program - respekt for det! Men se det hver gang - det skal jeg!!!! Og hver gang tænker jeg - godt vi ikke meldte os til sådan noget. For alle mennesker har meninger om de forskellige familier og ikke altid lige pæne!

Anmeld

25. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

Pia S skrev:
Jeg har det lige modsat Frede med apotekerfamilien. Jeg synes, de er helt skønne. Rakel har nogle fantastiske holdninger og kommentarer. I starten kunne jeg slet ikke have dem, men nu synes jeg de er fine. Der er kommet en masse ro og stabilitet ind i ungernes liv og man kan se at de trives.
Jeg synes også, de er blevet skønnere og skønnere. Det kræver altså en vis integritet at blive ved at være så 'skæve' og specielle uden at forsøge at tilpasse sig for enhver pris. Og moren har endelig fået en alder, der passer til hendes 'damede' udseende - hun har altid været midaldrende i mine øjne med de knælange nederdele og hudfarvede nylonstrømper. Først og fremmest tror jeg, deres børn har det rigtigt godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.