Jeg har set alle tre afsnit, og traditionen tro, kommer lidt kommentarer og kritik fra denne kant:
Jeg har ikke mange fiduser til apotekerfamilien. De forsøger at virke afslappede og overskudsagtige, men jeg synes, de fremstår lige modsat. Børnene er for robotagtige til mig og alt for mærkelige - ligesom deres forældre, der virker alt for uautentiske på mig... men nu er jeg jo også nordjyde B)
Familien i Århus synes jeg virker meget mere naturlige. De snakker og snakker om stress, men kaster sig ikke desto mindre ud i nogle projekter, som jeg umiddelbart synes netop må være endnu mere medvirkende til stress. De vil gerne have en klog søn, men når han bliver bedt om at redegøre for noget, virker han ikke besynderlig snu.
Familien i Vestjylland virker meget reelle, men også meget tunge i det. De har lige fået gældssanering og i samme åndedræt købt sig en ny bil, hvilket jeg ikke kan få til at hænge sammen. Det virker som en fed fidus, og vi trænger også gevaldigt til en ny bil ;)
Nå, hvad skal jeg så sige om den vestsjællandske familie... de er jo simpelt hen blevet så fornuftige, at det grænser til det kedsommelige :S Efter to røvere følger en politibetjent - han var ikke meget for at få sit ansigt frem i offentligheden, men gerne på facebook B)
Nå, slut for kommentarer og kritik for denne gang!
Anmeld