Hvad kan gøre dig glad og i godt humør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Titte-vb

Inspireret af en anden tråd om ting vi hader, har jeg tænkt lidt over, hvad der kan gøre mig glad! - At solen skinner efter regnvejr - At jeg lever og har det godt - At de der betyder noget for mig er i min nærhed - At jeg har en dejlig mand jeg elsker :kiss: - Når nogen overrasker mig med noget dejligt - At invitere gæster og hyyge med dem - At jeg har næsten alt det jeg gerne vil have i livet - At jeg snart skal igang med fertilitets behandling :) - At jeg har tabt mig næsten 50 kg :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

als-vb

For mig er det: -når man datter kommer uventet og vil have møs og kram - når det bare spiller mellem mig og kæresten - lugten af forår - en solskinsdag - hygge med familie og venner

Anmeld

24. januar 2011

Pia S-vb

Hold da op - det kan mange ting. Det vil blive for omfattende at skrive her, men et par stykker kan jeg da liste min søn min mand - som også kan gøre mig edderspændt rasende ;) lugten af varm sommer lyden af børn på stranden uventede små oplevelser i tog, bus og på gade anerkendelse på jobbet gode minder stemningen i Parken garden gennem Købmagergade sjovt nok er det også nogle af de ting som får mig til at tude eller i hvert fald få tårer i øjnene. Jeg er ved at være en gammel tudetøs

Anmeld

24. januar 2011

MetteNB-vb

uha - listen er heldigvis lang. Mine dejlige drenge (manden også deri :blink: ) Hele min familie Mine venner Mit job (oftest i hvert fald) og mine dejlige kollegaer (de fleste i hvert fald) Lyden af latter Hygge og fester (sidstnævnte bliver det for sjældent til) Spontane aktiviteter Fridage med banditterne Sommerdage og sommeraftner/nætter Jul og vintervejr (i begrænsede mængder :silly: ) Overraskelser Det var i hvert fald noget af det

Anmeld

24. januar 2011

Happymummy-vb

- Solskin, slikpind - gi' mig det hele :) - At min familie gad at tage til Århus (de bor på Frederiksberg) bare for at fejre min søns forsinkede fødselsdag i 5 timer :flag: - At høre et gammelt nummer, man helt havde glemt hvor fantastisk var, i radioen, eller genfinde en gammel lp, cd eller sågar KASSETTEBÅND (JEPS, still got'em) og bare gå amok eller svømme hen - At komme i tanke om, at det ofte er meget federe at lave noget kreativt eller at læse en bog, end at glo fjerner aften efter aften efter aften - og så at GØRE noget kreativt(Men det kommer jeg bare ikke så tit i tanke om... underligt egentlig) - At få et opkald, en sms, en mail, en chatbesked fra en gammel ven, man ikke har hørt fra i lang tid :snak: - At finde ud af, at det hele ikke står så slemt til, som det så ud til i mit hovede :side: - At få et 'Jeg elsker dig'-opkald fra min søn, når han er hos sin far - At hente min søn i bhv mandag i den uge jeg skal have ham, og blive mødt med et ' MOAR-MOAR-MOAR!!!' og en masse kys og kram :kiss:

Anmeld

15. februar 2011

Fuzzbox-vb

Lun franskbrød, varm leverpostej og sprød bacon :D Det kan kurere enhver form for tristhed ;)

Anmeld

16. februar 2011

Spunk-vb

Når jeg kommer hjem fra arbejde og manden og spunken står ved vinduet og vinker - spunken på køkkenbordet mens hun flår i vinduet i forsøget på at åbne det. Når spunken smiler. Når manden smiler. Sex. At bage en kage og sole mig i rosen fra mine kollegaer som aldrig gider at bage. Når min søster får et barn som hun altid har drømt om. Når jeg ligger på sofaen og ser tv og manden kommer med noget lækkert til mig. Når jeg går en tur med min familie. Den smukke natur tæt på mit hjem. Tanken om at spunken skal med ud og bade i havet og i sommerland til sommer. Når min chef synes at jeg gør et godt stykke arbejde. Og 1000 andre ting.

Anmeld

17. februar 2011

als-vb

Den anden morgen Min datter sover i smørhullet og vågner før mig og vækker mig med masser af kysser og siger så moar vågne mpar sød :)

Anmeld

18. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Når Alma uddeler møz og nusere. Når jeg får at vide jeg betyder noget særligt for nogen - og det kan jeg leve længe på. Når jeg har opnået det jeg gerne ville i løbet af fx en dag.

Anmeld

19. februar 2011

Det er stadig mig-vb

- ungerne - manden ;) - rent sengetøj - karbad - duften af nyslået græs en varm sommerdag. - god mad - en god film eller en god bog - ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.