Ting jeg hader!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Kirle-vb

Ved en grundig empirisk undersøgelse i dag har jeg fundet ud af at jeg HADER at tapetsere. Så er der luft under tapeten, så er limen blevet for tør, så er tapetbanen skæv, så skal man klippe udenom rør og pis og lort osv osv osv *ggggrrrrr* jeg kan blive ved!! Men må vist bare bide tænderne og se at få gjort det badeværelse færdigt! :( Jeg kan ellers godt lide at lave sådan noget. Men lige at tapetsere har jeg ikke gjort før og det er ganske uhyrligt! Hvad hader I andre at lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Spunk-vb

Jeg føler mig altid noget usikker inden vi går i gang med et nyt gør det selv projekt, men som regel ender jeg med at synes at det er sjovt, både gulvlægning, fliseopsætning og tapetsering føler jeg mig egentlig ret ferm til. Men jeg hader til gengæld de fleste af dagligdagsopgaverne. Det er egentlig ikke så meget at fylde opvaskeren, bære skrald ud og ordne vasketøj - det er mere at det HELE tiden vender tilbage. Man er dårligt færdig før man skal i gang igen. Men at gøre rent - det hader jeg!

Anmeld

23. januar 2011

Frede-vb

Jeg hader, at: - børste tænder (og gå til tandlæge) - ordne vasketøj og stryge - gøre rent - vaske min datters hår (det er taljelangt) - cykle til arbejde - snakke i telefon - at være alene hjemme i mere end 3 dage - rette afleveringer Nå, må hellere stoppe listen her, selv om der er MEGET mere :S

Anmeld

23. januar 2011

Caidas-vb

Jeg hader at tage tøj af stativet og lægge det sammen - derfor manden gerne gør det, da det ellers kan stå i flere dage. Hader at betale regninger. Men da manden ellers bare tager det hele på posthuset og betaler dyre afgifter og gebyrer, gør jeg det hellere på netbank. Hader at lave mad.

Anmeld

23. januar 2011

Rita-vb

Tapetsering er heller ikke lige en af mine fornøjelser. Sidste gang jeg prøvede endte det med at jeg hev en tapetbane i stykker i arrigskab :angry: Efterfølgende har vi betalt os fra det (min mands ide) :blush: Jeg er heller ikke vild med rengøring, tøjvask, opvask, madpakkesmøring og alle de andre håbløst tilbagevendende opgaver, men jeg hader det trods alt ikke i grad hvor jeg ligefrem bliver hidsig af det :P

Anmeld

23. januar 2011

WebDebattør jeANNE-vb

Her krævede det at tapetsere nærmest en skilsmisse - og det var endda bare et stykke bag en radiator, hvor vi havde fået sat et nyt vindue i - pyha, havde lovet mig selv aldrig at gøre det igen, men det gør jeg nu nok alligevel. Har læst mig frem til at 'Wall-smart kvaliteten' skulle være nemmere idet det ikke skal smøres ind i klister og ligge og trække på et tapetbord. I stedet skal du bare smøre lim på væggen, hvorefter du sætter tapetet direkte op fra rullen. Tapetet er desuden formstabilt, så du slipper for de der trælse luftlommer...

Anmeld

23. januar 2011

MAMMARAZZI-vb

Ved ikke om jeg hader at tapetsere, for det har jeg aldrig prøvet - men kunne forestille mig, at jeg ville hade det. ...ellers hader jeg at gøre rent at vaske op at købe tøj til mig selv at få p-bøder at gå i modvind i regnvejr at vores toilet har været stoppet i dag :woohoo:

Anmeld

23. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Opvask. Har prøvet at gøre det hyggeligt osv, men det virker bare ikke. HADER det! Skifte sengetøj -det er simpelthen noget pangelværk At samle hundelort op i haven - især efter sådan en snevinter.. bvadr! Graviditetskvalme - det må være djævlens værk

Anmeld

24. januar 2011

Frede-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
Opvask. Har prøvet at gøre det hyggeligt osv, men det virker bare ikke. HADER det! Skifte sengetøj -det er simpelthen noget pangelværk At samle hundelort op i haven - især efter sådan en snevinter.. bvadr! Graviditetskvalme - det må være djævlens værk
ja, hvad gør man med de hundelorte. Vi har samlet vores op, men de er jo helt tværet ind i græsset, og der kan umuligt blive sendt børn derud at lege... venter man bare på den næste styrtregn? Vi har tænkt på at sætte et hegn op i et hjørne af haven, så hunden bare skider dér. Problemet er nemlig, at den skider over hele haven. Vi er rimeligt nye hundeejere, som du sikkert godt kan høre...

Anmeld

24. januar 2011

Pia S-vb

Jeg hader at tørre bræk op, når min søn har været syg. Jeg hader at være 'nede i kulkælderen'. Jeg hader når unge mennesker dør. Men ellers er jeg et rimeligt positivt menneske som sjældent hader noget eller nogen! Frede - bare en idé. Hvorfor går I ikke med hunden i stedet for at lukke den ud i haven for at skide???? Det ville da løse problemet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.