Underholdning for børn i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Webredaktøren-vb

I weekenden har jeg tid til ren hygge med datteren på 7 år, da lillebror bliver passet hos bedsteforældre :) Hun vil derfor gerne til byen (København) og se Amalienborg... det må være nogle tvillinger, der har vakt hendes royale opmærksomhed ;) Nå, men kender nogle af jer ellers til aktuelle udstillinger, bio-film eller andet I kan anbefale til den kommende weekend... og hvad laver I selv med børnene, når I skal have lidt kvalitetstid sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

tinastig-vb

Hej, vi har lige købt Absolons Hemmlighed dvd-boks. Min datter på 7 år var meget optaget af serien/julekalenderen, da den blev vist her i december. Igår blev jeg så anbefalet af nogle andre forældre at gå ind og se udstillingen - ligger lige ved Christiansborg. Det skulle koste max. 100 kroner for en hel familie. Og man kan jo også gå en tur ned forbi Kgs. Nytorv. Selv skal jeg med min datter på 7 år og en af hendes skoleveninder og min søn ind til forpremiere kl. 14 på den nye Disney film om Rapuntzel ' To på Flugt '. Der er forpremiere i alle Bio City'er, Palads, Falkoner, Kino Palæet. Gå ind på Biozonens hjemmesiden under film/events og klik på events. Denne forpremiere er for alle ( medlemmer ) - jeg ved ikke om de tjekker medlemskort, men ellers kan man nemt oprette sig og må jo så få et midlertidigt medlemsnummer. Denne vinter prøver jeg at tage mine børn ud og skøjte en del, da de begge fik skøjter af julemanden. Her hos os har vi indendørs skøjtebane i City2, men i København er der jo flere udendørs muligheder. Ellers er vi rigtig glade for forskellige former for børneteater og koncerter og specielt min datter er vild med at få læst eller spille spil. God weekend og god fornøjelse med Amalienborg og evt. andet. Tina Stig

Anmeld

21. januar 2011

Mor-3-vb

Hej jeg plejer at gå ind på (sjov for børn.dk )der har de en kalender, hvor man kan se om der forgår noget for børn,tæt på hvor man bor eller andre steder, og gratis biografen på nøreport, har vist også hafte nogle gode børnfilm.. siger min søster.. eller så tager vi ud,tegner laver perleplader. spiller, kommer an på vejret,går ture,Her da der var sne, gik vi og fulgte vi dyre spor.. det var noget de kunne li.. vores datter er 5 og drengene snart 3.. Og nogle gange tager vi i Fun House, et kæmpe indøres legeland..

Anmeld

21. januar 2011

Spunk-vb

http://bibliotek.kk.dk/biblioteker/vanloese/event/lagersalg http://www.anemoneteatret.dk/forestilling.asp?id=140

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.