Fartbølle-mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Kirle-vb

Vi er hussittere i øjeblikket så skal cykle ret langt om morgenen for at nå ind til bvh og arbejde. Og vi kommer forbi et sted på vores vej hvor bilerne holder for rødt men cyklerne kan suse afsted - og i dag så tænkte jeg nu laver vi lidt sjov og jeg siger til Tjalfe bagpå at NU skal vi køre stærkere end bilerne og siger så 'vrroooooooouuuummmm' mens vi suser forbi de holdende biler og forventede et hvin af lykke men nej... :side: :side: :silly: :silly: Ak Tjalfe syntes altså at nu gik det for stærkt og vi skulle køre pænt 'ligesom de andre cykler!' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Og det er jo rigtigt nok :blush: :blush: :blush: :blush: Sådan en fartbølle-mor :blush: ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Happymummy-vb

Det kender jeg godt :laugh: Når vi skal køre fra vores kolonihave, skal vi køre lidt på en vej, hvor man får god fart på, især når man kommer højere oppe fra vejen af. Den vej kører Mathias også, når han er hos sin far og skal i børnehave, og der kommer de netop højere oppe fra. Så når vi tager fra koloen siger han helt automatisk med let panisk stemme 'Ikke køre så hurtigt, mor!', næsten inden jeg er kommet igang... Og igår råbte han 'Husk at se dig for!', da vi skulle over gaden. Ja ja, det gør jeg skam altid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.