sødt sødt sødt sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

mariamiss6-vb

Arhahahahahah jeg har fået en kæreste naaanananaaaana hehe. Arj jeg har mødt denne her rigtig rare mand. Han er stopproppet med overskud og tålmodighed, og han elsker at ligge og nusse på mig i evigheder. Han er meget opmærksom på alt. Og enormt hjælpsom. Vi har snakket sammen nogle måneder, og set hinanden næsten hver dag, i snart 2 måneder. Igår blev vi så enige om at vi godt turde være rigtige kærester ;) jeg har ellers været lidt skræmt over det der kæresteri, og har derfor skubbet folk lidt væk, når de kom for tæt på. men ham her må have fundet en bagvej ind, for nu er han landet, og jeg synes det er dejligt :) eneste 'minus' er at han fylder 40 til næste år (jeg er 27) og at han har 3 piger på 8, 10, 12 år (jeg har drengene på 2 og 3 år). Så vi har tilsammen 5 børn :S Nåh men alderen gør mig som sådan heller ikke noget, og heller ikke det at han har børn. Det er mere det der store spørgsmål, om jeg så 'får lov' at få flere børn selv. Jeg har jo aldrig ment at jeg var færdig endnu.... Men altså, når vi allerede har 5 børn tilsammen, og så hans høje alder (som dog ellers ikke er nogen hindring) så er det jo temmelig uvist med flere børn. Det er jo trods alt først om et par år under alle omstændigheder, hvis jeg skulle have flere. Og så om jeg, i min tilstand kan overskue at komme tæt på hans piger. Hvilket jeg jo synes er et must, hvis vi skal have fremtidsudsigterne i orden ;) anyways, jeg har fået kæreste på, og han er helt fantastisk :D Ud over det, så er jeg startet på antidepressiv, umiddelbart for en måned bare, for at se om de kunne virke. Og ellers så må vi se hvad der fremover sker. Og ja, selvfølgelig er min nye kæreste indviet i alt det dersens skidtmas om mig. Og han er lige glad. 'så tager vi hånd om det' siger han ;) Aaaaah, måske bliver alt godt alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Polyp-vb

Der er vel ikke så meget at sige end : TILLYKKE...og nyd det. I skal da hve et sæt tvillinger...en dreng til ham og en pige til dig!

Anmeld

17. januar 2011

mariamiss6-vb

heheh ja det kunne være godt, så har vi begge minimum en af hver, og en masse til sammen ;)

Anmeld

17. januar 2011

als-vb

TILLYKKE med cevilstatus. Hvis det er et reelt ønske om flere børn er det vel bare at spørge om det er noget han har overvejet/har i tankerne.

Anmeld

17. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Super tillykke.. Og hvem ved? Måske løber hans hormoner pludselig af med ham og han er babyklar igen, men det kan jo også være du slet ikke lyster/behøver et barn mere når hverdagen kommer..Det ved man aldrig. Bliver helt misundelig - jeg vil også have sommerfugle i maven, istedet for at prutte om kap på sofaen til håndboldkamp.

Anmeld

18. januar 2011

Pikora-vb

Tillykke!!! -Har han en storebror?? :woohoo:

Anmeld

18. januar 2011

mariamiss6-vb

Han har kun en søster ;) Altså han ER skruk... Meeeen vi giver det lige lidt tid ikke ;) Og ja, hvem ved, om et par år, når det ville være tid for mig, så gider jeg måske slet ikke starte forfra med babyer og det der følger. Men dejlig, det er han :)

Anmeld

19. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

STORT tillykke med kæresten :P hvor lyder det bare super godt alt sammen...... Dejligt for dig :)

Anmeld

21. januar 2011

mariamiss6-vb

Ja det er skønt :D

Anmeld

22. januar 2011

Laurie-vb

Tillykke... sikke noget smukt noget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.