Skaber tøvejret problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Webredaktøren-vb

Jeg glæder mig over igen at kunne kigge på græs fremfor sne over alt, men er nu en smule bekymret over, om det meget smeltevand lander i vores kælder :angry: Har I problemer med tøvejret? Og savner I sneen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Polyp-vb

slet ikke...men bor selvfølgelig også på tredje ;-)

Anmeld

17. januar 2011

Elverpigen-vb

Nææ, ikke her. Men vi har heller ikke en kælder i vores nye hus. Jeg har kun oplevet, nogle meget store vandpytter på stierne.

Anmeld

17. januar 2011

Katten-vb

Vi bor ved Roskilde Fjord, men ligger meget højt oppe i vores by, så ingen problemer på vores grund. Vores børnehaves legeplads kunne dog ikke bruges i dag, den er VÅD!

Anmeld

17. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Næh.. Synes bare det er lidt træls når der ligger sådan en mindre sø i samtlige fodgængerovergange, og man så får våde strømper - men det er der råd for. Savner lyset fra sneen - og det at det er lettere at holde strømperne tørre, men til gengæld har vi fået mere plads på vejene når vi er i bil.

Anmeld

20. januar 2011

Happymummy-vb

På sådan en flot solskinsdag som idag savner jeg ikke sneen :) Men på de lidt mere grå dage gør jeg :( . Og når man nu VED, at der er 2 måneder til at det begynder at ligne forår for alvor, så synes jeg, at man ligeså godt kan have noget ordentlig vinter med ordentlig sne, i stedet for gråt-og-vådt-nær-frysepunktet-lortevejr. Ikke sjap, ikke tøsne, ikke sne-tø-isglat-sne, ordentlig sne. Men det har da været skønt at komme ud at cykle igen (men tænk, skal der bare 2 måneders ikke-cyklen til, for at man bliver så øm, når man begynder igen??? :S ) Har ingen kælder - men har et kolonihavehus, som jeg slet ikke har fået set til henover vinteren. Sidste år var der en utæt skotrende i taget, som betød store mængder smeltevand NED i en væg, der går midt i huset. Og en lille regning til taglæggeren... Så nu håber jeg bare, at han gjorde sit arbejde godt nok sidste år :dry:

Anmeld

20. januar 2011

Bellis-vb

Savner sne og lyset. Og ja, smeltevandet har givet problemer, så store at vores store bil er gået helt død :angry: Vand på vejen = vand i motoren = Helt død

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.