Helene :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Bellis-vb

Hvor er det super, med arbejdet - og super de endelig fik dig headhuntet helt, efter de har prøvet så længe :laugh: Håber det er helt fantastisk. Nå, ville lige hører dig (eller andre der ved noget ;) ) Jeg har en lille kusine der er flyttet til US med sin mand. Hun savner rugbrød og den slags, er der nogen netbutikker derover, hvor man kan bestille danske vare? Og hvad med pakker derover til, er der bare kun den dyre måde der hedder PostDanmark??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Polyp-vb

vi sender med UPS - det er billigere og hurtgere hvis det er en stor pakke. Afhngigt af hvor i US hun er rykket til, så har Solvang et vist udbud af danske varer i deres butikker - og i LA - og sikekrt også andre steder - har Farmer's Market (up-scale supermarked) danske oste og rugbrød etc - ellers må hun jo bage selv! Eller til den danske bager i LA

Anmeld

14. januar 2011

Charlotte d. 17.-vb

LYP skrev:
vi sender med UPS - det er billigere og hurtgere hvis det er en stor pakke. Afhngigt af hvor i US hun er rykket til, så har Solvang et vist udbud af danske varer i deres butikker - og i LA - og sikekrt også andre steder - har Farmer's Market (up-scale supermarked) danske oste og rugbrød etc - ellers må hun jo bage selv! Eller til den danske bager i LA
Ja, Farmer's Market har det, men også nogle af Trader Joe's butikker. De findes så ikke på østkysten, har jeg hørt, så det er ret afhængigt af, hvor hun bor. Vi sender altid pakker med PostDanmark, men kun, fordi vi ikke har undersøgt det nærmere - så jeg vil tjekke UPS næste gang.

Anmeld

14. januar 2011

Bellis-vb

Tak for hjælpen :) Mener det er Jersy hun bor i, nu. Jeg smider forslagene vidre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.