Jeg er slet ikke til store udsalg. Hader at finde flotte kjoler - og rode rundt for at finde andet end str. S og XL (når jeg kunne være interesseret i M eller L) - og blive skuffet over at det IGEN kun er de umulige størrelser, der fylder på bøjlestangen.
Jeg har købt en enkelt rigtigt lækker 'habitjakke' - til brug inde om vinteren, overtøj forår og efterår. Jeg havde set den i december (i en lille eksklusiv butik) til alt for mange penge og fik den så til halv pris, da jeg vendte tilbage mellem jul og nytår. Jeg sparede 1000 kr - så der syntes jeg virkelig, at jeg gjorde et kup.
Til datteren har jeg købt en vinterjakke til halv pris. Jeg vidste allerede i efteråret, at sidste års ekstra-jakke nok ikke kunne holde vinteren igennem, og da så ærmerne begyndte at stumpe lidt rigeligt købte jeg en udsalgs-jakke, som hun er glad for nu - og sikkert kan bruge hele næste år også.
Og så har jeg kigget efter praktiske støvler - men ikke fundet nogen. Til gengæld er jeg blevet klogere på, hvad jeg skal anskaffe mig næste år til september eller oktober...
Anmeld